جوانان ما آینده درخشانی دارند؛

جلالی: در پیکان ماندنی هستم/ با تغییر و تحولات کنار آمده‌ام

۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۲:۵۴:۵۳
کد خبر: ۵۵۰۳۷۷
جلالی: در پیکان ماندنی هستم/ با تغییر و تحولات کنار آمده‌ام
سرمربی تیم پیکان از وضعیت بازیکنانش برای فصل بعد ابراز نگرانی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سایپا گفت: فکر می‌کنم بهترین موضوعی که می‌توانم درباره‌اش صحبت کنم این است که انگیزه و اشتیاق زیادی را بین بازیکنانم می‌بینم. این افتخار بزرگی برای من است که بازیکنانم در این شرایط قرار دارند. این سطح از اشتیاق و انگیزه برای تیمی که می‌خواست فقط در لیگ بماند، خیلی خوب است. جوانان ما آینده درخشانی دارند و شما هم این مساله را خواهید دید. همواره به بازیکنانمان امیدوار هستیم. با اطمینان می گویم که فردا یک بازی روان و موفق را از تیم ما شاهد هستید.

او در پاسخ به سوالی درمورد فوتبال پاک در هفته های آخر لیگ گفت: هفته گذشته در مشهد همه دیدند که ما چه فوتبالی بازی کردیم. همواره خودمان را متعهد می‌دانیم تا آخرین دقیقه تلاش کنیم. حتما سایر تیم‌ها هم اینگونه هستند.

سرمربی پیکان درمورد آینده‌اش در این تیم اضافه کرد: برنامه‌ام را آماده کردم و طبق صحبت‌هایی که داشتیم، فکر می‌کنم در این تیم ماندگار هستم.

وی درخصوص احتمال جذب بازیکنانش توسط تیم‌های بزرگ در فصل بعد گفت: آن چیزی که کمی جای نگرانی دارد، همین موضوع است که شما گفتید. جوانان خوبی داریم. فکر می‌کنم بازیکنانمان نسبت به باشگاهی که بستر پیشرفت را برایشان فراهم کرده است، متعهد هستند. جوانان ما اشتیاق باهم بودن را دارند. می‌توانیم بیشترشان را حفظ کنیم. حتی ما بازیکنانی از امیدهایمان را به سطح بزرگسال آوردیم که استعدادهای بزرگی هستند و در آینده حرف زیادی خواهند داشت. فکر می‌کنم که بازی ما و سایپا خوب خواهد شد.

جلالی در پاسخ به سوالی درمورد نتایج سایپا و اینکه چرا سال گذشته از او توقع سهمیه داشتند ولی امسال این تیم برای سقوط نکردن بازی می‌کند نیز گفت: دو سال در سایپا بودم. سال دوم خیلی سخت بود. همواره سایپا را باشگاه بزرگی می‌دانم و مطمئنم که آنها در لیگ می‌مانند. تغییر و تحولات هم چیزهایی است که در این سال ها با آن کنار آمدم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز