یکی ایرانی در جمع برترین بغل چپ زن های اروپا؛

استکی: من تنها به این اتفاق اکتفا نمی‌کنم/ با دعای مردم و تلاش فراوان به اینجا رسیده ام

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۱:۳۰:۰۵
کد خبر: ۵۵۰۶۵۹
سجاد و اله کرم استکی برادران لژیونر هندبال ایران در لیگ رومانی و همچنین لیگ اروپا با در خشش در فصل جاری نامشان در ردیف برترین های لیگ اروپا مطرح می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سجاد استکی پس از درخشش برادرش الله کرم اکنون در جمع برترین بغل چپ زن های اروپا قرار گرفته و از بین 5 بازیکن برتر اروپا یکی به عنوان بهترین بغل چپ زن فصل 1016- 2017 اروپا انتخاب خواهد شد.

رای مردم و هواداران بسیار تاثیر گذار است که سجاد استکی در این باره گفت: من از مردم عزیزم تشکر می کنم. چه رای به من بدهند و چه ندهند. آنها همواره دعای خیرشان با من بوده و انشاالله بازهم خواهد بود. همین برایم کافی است.من عاشق هندبالم و در رومانی سعی می کنم به همراه الله کرم و علیرضا موسوی در نهایت صداقت و سلامت تمرین کنیم و مسابقه بدهیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. خدارا شکر فکر می کنم تا اینجا خوب بوده ایم و راه را برای سایر بازیکنان جوان ایران که دوست دارند در اروپا بازی کنند تا حد زیادی هموار کرده ایم. این ماموریت سنگینی است که ما به عنوان لژیونر ایرانی باید به گونه ای رفتار کنیم و در مسابقات حاضر شویم که اروپاییان تمایل به جذب بازیکنان کشورمان را داشته باشند. او در مورد وضعیت تیمش(دینامو بخارست) در لیگ رومانی افزود: در مرحله پلی‌آف درگیر مسابقات هستیم. تلاش می‌کنیم تا با تمرینات منظم در هر مسابقات پیروز شویم و به مراحل بالاتر راه پیدا کنیم. علاوه بر رقابت‌های لیگ برتر، در مسابقات جام حذفی هم در مرحله نهایی حضور داریم و می‌خواهیم حتماً به جام برسیم.

سجاد استکی درباره درخشش در اروپا اظهار داشت: امسال در اروپا بسیار خوب ظاهر شدم و خودم از عملکردم رضایت دارم. چندی پیش هم بهترین بازیکن لیگ اروپا شدم که نشان می‌دهد چه شرایطی در مسابقات داشتم. حالا هم در جمع بهترین‌های جهان قرار گرفته‌ام و امیدوارم در نظرسنجی بتوانم بیشترین آرا را به خود اختصاص بدهم، هرچند که حریفان من بسیار شناخته‌ شده‌تر از خودم هستند.

وی خاطرنشان کرد: به نظر خودم این توانایی را دارم که در پست خودم به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شوم. البته ذکر این نکته هم به نظرم نیاز است که حضور در جمع بهترین‌ها خیلی خوب است، اما من تنها به این اتفاق اکتفا نمی‌کنم و راضی نیستم. من هنوز جوان هستم و در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهم داشت و به بیشتر از این‌ها فکر می‌کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز