چالش جناح راست در تیم منصوریان؛

ایرانپوریان، ماهینی و رضاییان گزینه‌های روی میز استقلال!

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۳:۲۴:۴۵
کد خبر: ۵۵۰۷۴۰
ایرانپوریان، ماهینی و رضاییان گزینه‌های روی میز استقلال!
تیم آبی پایتخت برای حضوری پرقدرت در مسابقات آسیایی و همچنین لیگ هفدهم نیاز به تقویت جناح راست خودش دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در حالی تنها دو هفته از مسابقات سطح اول فوتبال کشور باقی مانده و لحظه به لحظه به پایان لیگ برتر در فصل شانزدهم نزدیک می شویم، به نظر می رسد تیم استقلال تقویت جناح راست خودش را در اولویت قرار دهد.

مصدومیت های پی در پی وریا غفوری که باعث شد او تقریبا تمام یک فصل را مشغول ریکاوری و بازیابی باشد، ممکن است حتی منجر به جدایی او از آبی ها شود. علاوه بر این بالا رفتن سن خسروحیدری باعث شده او کیفیت سال های کذشته خود را نداشته باشد و قطعا کادرفنی استقلال در فکر جذب مهره ای با تجربه و سرعتی برای جانشینی کاپیتان دوم تیم است.

به جز این دو نفر، هرائرمگوییان نیز یک مدافع راست است اما نیمکت نشینی او در این فصل نشان می دهد، سن و سال او نیز دیگر جوابگوی مقابله با بازیکنان جوان و با انگیزه دیگر تیم ها نیست.

به این ترتیب تیم استقلال برای فصل آینده که در دو جام داخلی و همچنین مراحل بالاتر لیگ قهرمانان خواهد جنگید، نیاز به جذب حداقل دو دفاع راست خوب و با کیفیت  دارد.

مهمترین گزینه هایی که در وهله اول به برای پوشیدن پیراهن استقلال مطرح می شوند، محمد ایرانپوریان و دانیال ماهینی هستند.

با توجه به اینکه باشگاه تراکتورسازی در آستانه واگذاری قرار دارد و ممکن است در این باشگاه و به تبع آن در تیم هم تغییر و تحولات بزرگی به وجود بیاید، جدایی ایرانپوریان از این تیم نمی تواند غیر ممکن باشد چرا که قرمزهای تبریز شاید خیلی از مهره های تاثیر گذارشان را در فصل بعد همراه نداشته باشند که جدیترین آن ها محمدرضا اخباری است که با اتمام دوران سربازی باید به سایپا باز گردد و حتی شایعه مذاکره خالدشفیعی با پیکان هم می تواند به خاطر واگذاری باشگاه باشد.

دانیال ماهینی هم جوانی آینده دار است و با توجه به اینکه منصوریان به جوانان توجه خاصی دارد احتمال اینکه این مدافع استقلالی به تهران بیاید، کم نیست.

اما مهمترین گزینه ای که برای جناح راست استقلال مطرح می شود، رامین رضاییان است که توانست خودش را در تیم کی روش ثابت کند اما برانکو او را از پرسپولیس کنار گذاشت تا حالا بحث آبی پوش شدن او موضوعی مهم برای فصل نقل و انتقالات باشد. شاید احتمال آبی شدن رضاییان زیاد نباشد اما به همان مقدار هم می‌تواند جدی باشد چرا که اولا استقلال با این بازیکن به خوبی تقویت می‌شود و می‌تواند یک مدافع ملی پوش را در تیم داشته باشد و از طرفی رضاییان هم قطعا بدش نمی‌آید که اگر به اروپا نرفت بتواند خودش را در لیگ داخلی، بیش از پیش به برانکو نشان دهد و در این صورت چه تیمی بهتر از رقیب سنتی پرسپولیس؟!

شاید هم حضور هیچ کدام از این گزینه ها در استقلال عملی نشود اما چیزی که مهم است نیاز تیم آبی پایتخت به جذب یک یا دو مهره برای پرکردن پست دفاع راست است و باید دید که منصوریان در نهایت این دغدغه را چگونه برطرف خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز