پایان رقابت های وزنه برداری پیشکسوتان المپیک ۲۰۱۷؛

برنز نیک روش در دسته ۱۰۵+ کیلوگرم/ ۹ مدال حاصل تلاش ملی پوشان ایران

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۶:۵۰:۴۳
کد خبر: ۵۵۰۹۹۳
برنز نیک روش در دسته ۱۰۵+ کیلوگرم/ ۹ مدال حاصل تلاش ملی پوشان ایران
مهدی نیک روش ملی پوش دسته 105+ کیلوگرم وزنه برداری پیشکسوتان کشورمان به مدال برنز المپیک دست یافت و کشورمان با 9 وزنه بردار در المپیک پیشکسوتان 9 مدال را کسب کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در آخرین روز مسابقات وزنه برداری بازی های المپیک 2017 نیوزیلند مهدی نیک روش در دسته 105+ کیلوگرم رده سنی 35 تا 39 سال، با مجموع 291 کیلوگرم به مدال برنز  دست یافت.نیک روش در حرکت یکضرب 122 و 127 کیلوگرم را مهار کرد ولی بار سوم وزنه 131 کیلوگرمی را نتوانست مهار کند. در حرکت دوضرب نیز فقط وزنه 164 کیلویی را به ثبت رساند. وی در مهار وزنه 173 کیلویی با مصدومیت مواجه شد و برای سومین حرکت به روی تخته نیامد. نیک روش در مجموع با حدنصاب 291 کیلوگرم به مدال نقره رسید.

تیم ملی وزنه برداری پیشکسوتان ایران که با 9 وزنه بردار در بازی های المپیک 2017 اوکلند نیوزیلند شرکت کرده بود با 3مدال طلا، 3 نشان نقره و 3گردن آویز برنز و در مجموع با 9مدال به کار خودش پایان داد.برهمین اساس اردشیر شمس، حسین حمزه سقاء و احسان بیاتی (مدال طلا)، ابراهیم داوری، لهراسب بهروزی و جواد سمیعی متین (نشان نقره)، حمید صالحی نیا، اسحاق نارویی و مهدی نیک روش (گردن آویز برنز) مدال آوران کشورمان در این بازی های بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز