رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی آسیا-ترکمنستان؛

ربیعی: می‌دانستیم براری طلا می گیرد / هاشمی با غیرت وزنه زد

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۷:۰۳:۳۷
کد خبر: ۵۵۰۹۹۹
ربیعی: می‌دانستیم براری طلا می گیرد / هاشمی با غیرت وزنه زد
مربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران اعلام کرد که کادرفنی از عملکرد ملی‌پوشان دسته 105 کیلوگرم رضایت کامل دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، وحید ربیعی مربی تیم ملی وزنه‌برداری درخصوص رقابت‌های دسته 105 کیلوگرم قهرمانی آسیا اظهار کرد: عملکرد ملی‌پوشان در 105 کیلوگرم خیلی خوب بود. برای محمدرضا براری مدال طلا پیش بینی می‌کردیم که واقعاً با غیرت وزنه زد و توانست به هدفش برسد. علی هاشمی هم قبل از اعزام آسیب دیدگی زانو داشت و خیلی نگرانش بودیم اما با درد وزنه‌ زد و توانست مدال برنز بگیرد. از دو ملی پوش تیم ملی بزرگسالان راضی هستیم که باعث شدند نتیجه تیمی هم بهتر شود.

وی افزود: محمدرضا بسیار با تجربه است. قهرمان آسیا بود و در یک ضرب با اینکه دو بار وزنه انداخت اما مطمئن بودیم در وزنه سوم موفق می‌شد و طلا می‌گیرد.رقابت‌ها در تمام اوزان بسیار نزدیک و حساس بود. ما به طلای دو ضرب احتیاج داشتیم و برای براری 221 گرفتیم. با شناختی که از او داشتیم می‌دانستیم که با غیرت این وزنه را مهار می‌کند و قهرمان می‌شود که خدا را شکر این اتفاق افتاد.

ربیعی با اشاره به مدال‌آوری هاشمی با مصدومیت تصریح کرد: علی هاشمی واقعاً با غیرت وزنه زد. تمریناتش را در این مدت می‌دیدم که پایش درد داشت. با فیزیوتراپی برای مسابقه آماده شد و نگران بودیم که به مسابقات خواهد رسید. هاشمی نشان داد که برای مدال به ترکمنستان آمده و خدا را شکر که موفق شد.

نظر شما