رقابت های فوق سنگین قهرمانی آسیا-ترکمنستان؛

برنز یک ضرب به ربیعی رسید

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۷:۲۴:۳۳
کد خبر: ۵۵۱۰۱۱
برنز یک ضرب به ربیعی رسید
رامین ربیعی در رقابت های دسته +105 کیلوگرم به مدال برنز حرکت یک ضرب رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عصر امروز آخرین رقابت‌ از مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا در شهر المپیک عشق‌آباد برگزار می‌شود که در جریان این رقابت‌ها وزنه‌برداران فوق سنگین در یک ضرب روی تخته رفتند.

رامین ربیعی و همایون تیموری نماینده‌های ایران در این وزن بودند که همانند هم کارشان را پیش بردند. هر دو 180 و 190 کیلوگرم را در دو حرکت نخست خود بالای سر بردند که در نهایت رامین ربیعی سوم و همایون تیموری چهارم شد.

در این بخش رامین ربیعی وزنه‌بردار دسته+105 کیلوگرم ایران با ثبت وزنه 195 کیلوگرم به مدال برنز یک ضرب رسید و یک مدال دیگر برای کاروان کشورمان بدست آورد.  وی در این مسابقه ابتدا وزنه 180 کیلوگرم را بالای سر برد. در حرکت دوم نیز از پس وزنه 190 کیلوگرم برآمد و در حرکت سوم نیز با ثبت 195 کیلوگرم کارش را تمام کرد و به مدال برنز رسید. 

همایون تیموری دومین نماینده کشورمان در این دسته است که با ثبت وزنه 180 کیلوگرم کارش را شروع کرد و همانند ربیعی در حرکت دوم 190 کیلوگرم را بالای سرش برد. او در حرکت سوم 194 را انداخت و چهارم شد. در رقابت یک ضرب دسته فوق سنگین نماینده ترکمنستان با 197 کیلوگرم اول شد،‌ نماینده ازبکستان با 196 کیلوگرم به مدال نقره رسید و رامین ربیعی سوم شد.

برخلاف مسابقه صبح که سالن وزنه برداری خالی بود و مردم ترکمنستان برای تشویق نماینده خود نیامده بودند در این رقابت سالن وزنه‌برداری دقایقی قبل از شروع مسابقات فوق سنگین پر شد.

محمدرضا براری و علی هاشمی ملی‌پوشان دسته 105 کیلوگرم ایران که صبح امروز مدال‌آوری کرده‌بودند به هتل رفتند اما دیگر ملی پوشان در سالن حضور داشتند و مسابقه نماینده‌های کشورمان را از نزدیک می‌دیدند. داوودی باقری نایب رییس فدراسیون وزنه‌برداری ایران نیز جزو داوران دسته +105 کیلوگرم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز