پرسپولیس ۳-۳ ذوب آهن؛

فرار قهرمان لیگ از شکست با دبل طارمی

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۵۷:۲۴
کد خبر: ۵۵۱۰۳۲
فرار قهرمان لیگ از شکست با دبل طارمی
تیم فوتبال پرسپولیس با درخشش مهدی طارمی از شکست خانگی گریخت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،در هفته ما قبل آخر لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های پرسپولیس تهران و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان به تساوی پرگل 3-3 دست پیدا کردند.

دقیقه 7 کرنر بازیکنان ذوب‌آهن از سمت راست به روی دروازه ارسال شد که ضربه سر محمد حسینی وارد دروازه بیرانوند شد.دقیقه 13 ارسال بازیکنان ذوب‌آهن از سمت راست با اشتباه بیرانوند در خروج همراه شد که توپ به جری بنگستون رسید و ضربه سر این بازیکن به راحتی در داخل دروازه تیم سابق خود قرار گرفت.

دقیقه 25 سانتر محمد حسینی از سمت راست به صورت خطرناکی و مماس به تیر دروازه بیرانوند به بیرون رفت. دقیقه 26 حرکت فرشاد احمدزاده از سمت راست و ارسال این بازیکن با ضربه سر مدافعان همراه شد که واکنش به موقع مظاهری مانع از گل به خودی بازیکنان ذوب‌آهن شد.

دقیقه 28 سانتر سرخپوشان روی سر علی علیپور نشست و این بازیکن توپ را در اختیار مهدی طارمی قرار داد که ضربه بغل پا مهاجم پرسپولیس را مظاهری دفع کرد. دقیقه 39 ارسال بازیکنان پرسپولیس از سمت چپ به علیپور رسید و این بازیکن با یک ضرب توپ را برای سروش رفیعی کاشت که ضربه سر ضرب و سرکش این بازیکن به تور دروازه مظاهری چسبید.

دقیقه 50 بنگستون روی اشتباه بیرانوند سومین گل ذوب آهن را به ثمر رساند. دقیقه 53 مهدی طارمی روی پاس خوب علیپور با ضربه ای فنی و دیدنی گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند. گلر ذوب آهن، علی علیپور را متوقف کرد و داور ضربه پنالتی اعلام کرد و مهدی طارمی دقیقه 81 با ضربه ای خوب و فنی گل تساوی پرسپولیس را به ثمر رساند تا امتیازات در نهایت تقسیم شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز