مسعود سلطانی فر:

کاندیداها به جای تخریب، از برنامه خود دفاع کنند/ آینده سبز و روشنی پیش روی کشور است

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۰:۴۰
کد خبر: ۵۵۱۰۳۹
کاندیداها به جای تخریب، از برنامه خود دفاع کنند/ آینده سبز و روشنی پیش روی کشور است
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه تورم در 4 سال گذشته از 45 درصد به زیر 9 درصد رسیده، از کاندیداهای ریاست جمهوری درخواست کرد به جای تخریب همدیگر، به اعلام برنامه‌های خود بپردازند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسعود سلطانی‌فر  در گفتگو با سحر-پایگاه اطلاع رسانی ستاد دکتر حسن روحانی، ضمن بیان مطلب فوق گفت: امیدواریم با شرایط خوبی که از سوی مسئولان برگزاری انتخابات فراهم شده است، انتخاباتی کاملا قانون‌مند، اخلاق‌مدار و با مشارکت گسترده مردم داشته باشیم. کاندیداها به جای تخریب همدیگر، به اعلام برنامه‌ها و اهداف خود بپردازند تا از جهت رعایت رعایت موازین اخلاقی و ورزشی، انتخاباتی را برگزار کنیم که الگویی برای همه دنیا باشد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه خاطرنشان کرد: رفع تحریم‌ها و اجرا شدن برجام، شرایط بسیار خوبی در کشور حاکم شده است و گره‌‌هایی مختلفی که در اثر تحریم‌های ناعادلانه و غیر قانونی بوجود آمده بود، در حال حل شدن است.

سلطانی‌فر با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی هم روند رو به حل و صعودی را دارد، ادامه داد: دولت 4 سال قبل، کشور را درحالی دردست گرفت که رشد منفی 6.8 درصدی داشته ولی سال گذشته، رشد مثبت 8 درصدی را داشتیم. همچنین تورم حدود 45 درصدی، سال گذشته به زیر 9 درصد رسیده است.  امروز با حمایت‌های مقام معظم رهبری و تلاش رئیس جمهور و سایر عوامل مرتبط با این موضوع، تحریم‌ها لغو و سایه جنگ برداشته شده است.
 
وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه به آینده کشور بسیار امیدوار است، گفت: امروز ریشه‌ها به آب و ساقه‌ها به آفتاب رسیده و آینده سبز، روشن و امیدوارکننده پیش روی کشور قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز