مشکل اصلی ما گل خوردن بچه گانه است

حسینی: مقابل پرسپولیس فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۹:۳۱:۴۱
کد خبر: ۵۵۱۰۴۵
سرمربی ذوب آهن گفت: در دیدار با پرسپولیس کنترل بازی دست ما بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجتبی حسینی پس از تساوی 3 بر 3 مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: بازی خوبی بود و تیم ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت. با وجود اینکه در زمین حریف بازی کردیم کنترل مسابقه را در دست داشتیم و خیلی زود دو گل زدیم و روی غافلگیری گل خوردیم. در نیمه دوم هم گل خوردیم در حالی که تصمیم داشتیم از تله آفساید حریف فرار کنیم. مشکل اصلی ما گل خوردن بچه گانه است.

سرمربی ذوب آهن در واکنش به این صحبت با توجه به شرایط پرسپولیس با خیال راحت‌تری بازی می‌کرد گفت: کاری به شرایط حریف نداشتیم و فوتبال خودمان را بازی می کردیم. هفته‌های متوالی است که فوتبال خوبی به نمایش می‌گذاریم. باید از تلاش بازیکنانم قدردانی کنم. گل‌های ساده می‌خوریم و این مشکل تیم ماست.

حسینی درمورد مساوی کردن بازی برده، گفت: بازی مساوی شده است، مگر به نیمه‌ها امتیاز می‌دهند. توانستیم در ورزشگاه آزادی و مقابل زمین تیم بزرگ پرسپولیس فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و تا برد هم فاصله‌ای نداشتیم. تیم حریف هیچ موقعیتی نداشت.از معدود بازی‌هایی بود که پرسپولیس در ورزشگاه آزادی موقعیت گلزنی زیادی نداشت و این نشان از کیفیت بازی تیم ماست.

سرمربی ذوب آهن درباره به خطر افتادن جایگاه چهارمی تیمش گفت: کاری نمی‌توانیم بکنیم و تلاش می‌کنیم فوتبال خوبی ارایه کنیم وبازیکنان ما باید یاد بگیرند که نتیجه را حفظ کنند. در بازی‌های آسیایی و لیگ گل‌های بدی می‌خوریم.

او درمورد اینکه حسینی هرچقدر نفوذ می‌کند توپ را لو می‌دهد و ذهنم را مشغول کرده،گفت: این نظر شماست و ذهن تان زیاد مشغول نشود، سوال بود یا نظر دادید؟!

نظر شما