بازیکنانم شایسته تقدیر هستند

جلالی: منشا برای درآمد به فوتبال ایران آمد

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۰۳:۱۱
کد خبر: ۵۵۱۰۵۵
جلالی: منشا برای درآمد به فوتبال ایران آمد
سرمربی پیکان گفت: منشا یک بازیکن خارجی است که برای درآمد به فوتبال ایران آمده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجید جلالی، سرمربی پیکان، پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل سایپا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شما دیدید که ما شاید بهتر از نتیجه‌ای که به دست آوردیم توانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. وقتی به روزهای پایانی لیگ می‌رسید و در شرایطی که در میانه جدول قرار دارید، این نوع بازی یک بازی راضی کننده است و ما در مجموعه باشگاه پیکان باید به خودمان افتخار کنیم. واقعا باید به این بازیکنان و جوانان تبریک گفت و خوشحالم که این بازیکنان در خیلی از بازی‌ها فراتر از نتیجه توانستند بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارند. امروز هم فوتبال خوبی را ارائه کردیم و توانستیم یک تیم پرانگیزه و سخت‌کوش را شکست دهیم.

او درباره عملکرد بازیکنانش در نیمه اول و دوم و اینکه چه کسی بهتر از دیگران عمل کرد خاطرنشان کرد: ما در هر دو نیمه خیلی خوب بازی کردیم و بسیار منطقی و با حوصله ظاهر شدیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم و گردش توپ را در دستور کار قرار دهیم. فکر می‌کنم بازیکنانم شایسته تقدیر هستند.

سرمربی پیکان درباره ادامه همکاری با این باشگاه برای فصل آینده گفت: صحبت‌هایی را در این باره انجام داده‌ایم و ان‌شاءالله در این باشگاه هستم.

جلالی درباره وجود پیشنهادات مالی مختلف از سوی باشگاه‌ها برای گادوین منشا مهاجم گلزن این تیم گفت: به هر حال او بازیکنی است که با ما قرارداد یک ساله داشته و ما سعی می‌کنیم در این هفته در صورت امکان او را حفظ کنیم. ما منشا را با ۱۰۰ هزار دلار جذب کردیم. در حال حاضر بازاری برای او فراهم شده که رقبای بیشتری برای جذب او تلاش می‌کنند و خیلی بیشتر از ۱۰۰ هزار دلار به او ارائه می‌دهند. ما سعی می‌کنیم با بضاعت خودمان با او صحبت کنیم. باید ببینیم می‌توانیم او را حفظ کنیم یا نه. او هم یک بازیکن خارجی است که برای درآمد به فوتبال ایران آمده است. خود او هم می‌گوید که می‌خواهد زندگی خودش و خانواده‌اش بهتر شود و این‌ها دلایل او برای فوتبال است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز