همه تمرکزمان به کسب سهمیه است

کرانچار: چاره‌ای جز برد برابر استقلال نداریم

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۳۱:۲۴
کد خبر: ۵۵۱۰۶۹
کرانچار: چاره‌ای جز برد برابر استقلال نداریم
سرمربی سپاهان گفت: با این نتایج چاره‌ای جز برد برابر استقلال نداریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان  پس از پیروزی تیم سپاهان برابر تراکتورسازی اظهار کرد: دیدار با کیفیتی و جذابی را شاهد بودیم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که چنین بازی کردند. خوشحالم که به عنوان مربی یکی از این دو تیم در کنار زمین بودم.

وی با بیان اینکه تراکتورسازی بی جهت جزو سه تیم برتر ایران نیست، ادامه داد:  هر دو تیم به دنبال امتیاز بودند. به همین دلیل پر فشار بازی کردند تا نایب قهرمانی را از دست ندهند. ما هم برای رده چهارم بازی کردیم تا نگاهمان به آسیا باشد.

سرمربی تیم سپاهان با اشاره به حضور تماشاگران سپاهان اظهار کرد: تماشاگران در شرایط بد آب هوایی آمدند و نشان دادند این تیم چقدر تماشاگر دارد. از بازی امروز رضایت کامل دارم.

وی در خصوص ماندن در سپاهان گفت: در جلسه‌ای که داشتم بودجه باشگاه را به من گفتم و من هم نیاز باشگاه را به آنها گفتم و گفتم نیاز به چه بازیکنانی دارند. در همان روز تیم سپاهان بر این موضوع اصرار کرد که ما 6 بازی را به طور کامل انجام دهیم و سپس درباره تمدید صحبت کنیم.

سرمربی سپاهان ادامه داد: بهتر است باشگاه سپاهان هرچه زودتر تعیین تکلیف کند تا باشگاه به این بزرگی از این وضعیت خارج شود. سپاهان امروز شوک‌زده است. من قلبا این تیم را دوست دارم و به آن علاقه دارم و امیدوارم که یک اتفاق خوب برای آن‌ها رخ دهد.

او درباره نتایج بازی‌های امروز گفت: با این نتایج چاره‌ای جز برد برابر استقلال نداریم. باید روی 4 روز باقی مانده تمرکز کنیم تا یک پایان رویایی برای سپاهان داشته باشیم. نگاه ما به باشگاه‌های آسیاست و باید این موضوع محقق شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز