در طول بازی موقعیت‌های زیادی داشتیم

میثاقیان: اگر از اول در تیم بودم، در رده پنجم و ششم بودیم

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۳۴:۱۱
کد خبر: ۵۵۱۰۷۰
میثاقیان: اگر از اول در تیم بودم، در رده پنجم و ششم بودیم
سرمربی سیاه‌جامگان گفت: اگر از ابتدای فصل در این تیم حضور داشتم، می‌توانستیم در رده‌های پنجم یا ششم قرار بگیریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اکبر میثاقیان، سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان، در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل ماشین‌سازی اظهار کرد: بعد از چند سال به شهر تبریز که خاطرات زیادی از تیم شهرداری این شهر داشتم برگشتم و از صمیم قلب برای فوتبال این شهر آرزوی موفقیت می‌کنم. پس از حضورم بر روی نیمکت سیاه جامگان، بازی‌ها هر روز سخت‌تر و پر استرس‌تر دنبال می‌شد و امروز می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. ما فقط به تیم‌ خودمان کار داریم و بچه‌هایمان امروز همت خیلی خوبی داشتند و با برد خوبی که با کمک امام رضا (ع) کسب کردیم توانستیم تا حدود زیادی به بقا امیدوار باشیم. اگر بازی را می‌باختیم یا مساوی می‌کردیم، من ناامید می‌شدم. خوشحالم که در کورس رقابت‌ها باقی ماندیم و به لطف خدا در لیگ برتر خواهیم ماند.

وی بیان کرد:‌ لحظه‌ای داور به سود ماشین‌سازی پنالتی اعلام کرد، من داشتم می‌مردم و دست به دعا بردم و در آن صحنه امام رضا (ع) به ما کمک کرد. کاری به درست یا غلط بودن پنالتی ندارم اما جذابیت ته جدول، بسیار زیاد و کشنده است و این صحنه را تا پایان عمرم در ذهن خواهم داشت. امروز حسینی و بادامکی را نداشتیم و خدا را شاکرم که با ۱۴-۱۵ نفری که داریم بسیار باغیرت بازی می‌کنیم. شانس جزئی از کار مربیان است و امروز در دقیقه ۹۲ شانس آوردیم اما در طول بازی هم  موقعیت‌های زیادی داشتیم.

وی درباره کارت قرمزی که مرتضی رنجبر پس از پایان بازی دریافت کرد،گفت: این بازیکن به خاطر اعتراض به صحنه پنالتی پس از پایان مسابقه کارت قرمز گرفت.: من در ۷ بازی که سرمربی این تیم بودم ۱۰ امتیاز گرفتم و اگر از ابتدای فصل در این تیم حضور داشتم، می‌توانستیم در رده‌های پنجم یا ششم قرار بگیریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز