با پایان رقابت های وزنه برداری قهرمانی آسیا-عشق آباد؛

ربیعی: خدا را شکر تیم قهرمان شد

۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۱۲۵۶
ملی‌پوش فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: تمام تلاشم را کردم تا بهترین نتیجه را بگیرم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رامین ربیعی ملی‌پوش دسته 105+ کیلوگرم ایران درخصوص رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار کرد: سطح مسابقات بسیار بالا بود. واقعاً فکر نمی‌کردیم حریفان آنقدر آماده باشند. من و همایون تمام تلاشمان را انجام دادیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم و دل مردم را شاد کنیم. من در حرکت یک ضرب به مدال برنز رسیدم اما در دو ضرب این گونه نشد، و از این بابت خیلی ناراحت هستم.

وی ادامه داد: خدا را شکر که در نهایت تیم ملی قهرمان شد. رقابت‌ها بسیار نزدیک بود و ازبکستان با فاصله امتیازی نزدیکی بعد از ما قرار داشت و هر لحظه احتمال داشت قهرمان شود که این اتفاق نیفتاد.

ربیعی در پاسخ به این سوال که چقدر از عملکرد خودش راضی است؟ بیان کرد: شاید نتوانستم در جریان مسابقه خودم را کنترل کنم و وزنه‌هایی که انداختم، را دست کم گرفتم و با این حال تمام تلاشم را کردم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد از کادر فنی تیم ملی تشکر کنم که به من اعتماد کردند و در این مدت واقعاً به من کمک کردند. من انگیزه‌ام بیشتر شده و مطمئن باشید که با توان بیشتری تمریناتم را آغاز می‌کنم تا بتوانم در مسابقات بعدی حضور داشته باشم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز