شاگردان محمد وکیلی و تمرینات خاص جهانی

۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۱:۴۱:۴۱
کد خبر: ۵۵۱۳۴۶
شاگردان محمد وکیلی و تمرینات خاص جهانی
شاگردان محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در حالی تمرینات خود را برای حضور شایسته در رقابت های قهرمانی جهان از پنجم اردیبهشت ماه آغاز کردند که سرعت، ارتفاع و تکنیک محور خاص این تمرینات است.

به گزارش گروه ورز، پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 سال جهان 27 مرداد تا 5 شهریورماه سال 96 به میزبانی شهر منامه کشور بحرین برگزار می شود. تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا که از 8 تا 16 فروردین ماه در شهر نایپیداو کشور میانمار برگزار شد، سهمیه حضور در رقابت های جهانی را به دست آورد.

تمرینات آماده سازی این تیم از سه شنبه پنجم اردیبهشت با حضور 15 بازیکن در فدراسیون والیبال آغاز شده است و افرایش سرعت گردش توپ در میدان، افزایش سطح عملکرد بازیکنان در اسپک و دفاع و همچنین اصلاح تکنیک های فردی محور اصلی این تمرینات است.

البته تمرینات بدنسازی نیز از دیگر محورهای تمرینات بازیکنان در مرحله نخست است تا علاوه بر آمادگی تکنیکی، ملی پوشان از نظر جسمانی نیز در شرایط مناسب قرار بگیرند. تمرین دفاع یک، دو و سه نفره در ارتفاع بالا، زدن اسپک از کنارهای آنتن و دریافت توپ در انتهای زمین مسابقه از دیگر جزئیات تمرینات ملی پوشان در این اردو هست.

شاگردان محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران تا شروع مسابقات جهانی تنها 109 روز فرصت دارند تا برای این رقابت های مهم آماده شوند. هر چند آنان بسیار با انگیزه در این تمرینات شرکت می کنند، اما این 109 روز هم بسیار سریع می گذرد.

مرتضی شریفی، امیرمحمد فلاحت خواه، امیرحسین توخته، محمدحسین راستی، فاروق گوکجعلی، مهدی جلوه، علی طبری، احسان دانش دوست، محمدرضا بیک، سهیل کمال آبادی، مهران فیض امام دوست، حسین سلیمان اهری، محمدرضا حضرت پور، مهدی جعفروند و محمدرضا طهماسبی 15 بازیکن شرکت کننده در مرحله نخست آماده سازی تیم ملی والیبال نوجوانان هستند.

همچنین پوریا یلی و امیرحسین اسفندیار به اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان دعوت شدند که بعد از رقابت های قهرمانی جوانان جهان به این اردو ملحق خواهند شد. نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نوجوانان برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان از پنجم تا بیست و پنجم اردیبهشت به مدت 21 روز پیگیری خواهد شد.

سید علیرضا دریابیگی به عنوان سرپرست، محمد وکیلی (سرمربی)، غلامرضا مومنی مقدم (مربی)، حمید جعفرزاده، حیدر جوادی و مهران زارع (کمک مربی) و رضا نصیری (فیزیوتراپ) نوجوانان ملی پوش را در این اردو همراهی می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز