مجتبی جوهری در گفتگو با برنا:

ورزش در دولت یازدهم زنده شد/ توجه آحاد مردم به ورزش نمونه کوچکی از اقدامات موثر دولت تدبیر و امید بوده است

۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۲:۰۱:۱۶
کد خبر: ۵۵۱۹۳۲
ورزش در دولت یازدهم زنده شد/ توجه آحاد مردم به ورزش نمونه کوچکی از اقدامات موثر دولت تدبیر و امید بوده است
رییس فدراسیون زورخانه‌ای و پهلوانی گفت: علاوه بر پیشرفت ورزش همگانی در چهار سال گذشته در ورزش قهرمانی نیز افتخارات بسیار مهمی را به دست آوردیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجتبی جوهری رییس فدراسیون زورخانه‌ای و پهلوانی درخصوص نقش دولت یازدهم در پیشرفت ورزش کشور صحبت کرد.

جوهری در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به پیشرفت‌های ورزش در چهار سال گذشته اظهار کرد: یکی از شعارهای دکتر روحانی در سال 92 توجه ویژه به ورزش بود و در طول مدتی که از عمر دولت تدبیر و امید می‌گذرد به واقع دیدیم که ورزش به دستاوردهای بسیار مهمی در این مدت دست پیدا کرد. اقدامات ارزنده‌ای که در این سال‌ها صورت گرفت باعث شد که ورزشکاران و دست‌اندرکاران ورزش کشور با امید بسیار بیشتری به تلاش بپردازند و به نوعی می‌توان گفت ورزش در دولت یازدهم زنده شد.

وی در ادامه افزود: رشد ورزش همگانی و توجه آحاد مردم به ورزش نمونه کوچکی از اقدامات موثر این دولت بوده است. علاوه بر پیشرفت ورزش همگانی در چهار سال گذشته در ورزش قهرمانی نیز افتخارات بسیار مهمی را به دست آوردیم و در کسب سهمیه المپیک نیز این افتخارات دوچندان شد.

رییس فدراسیون زورخانه‌ای و پهلوانی خاطرنشان کرد: یکی از معضلاتی که ورزشکاران در گذشته داشتند این بود که جوایز قهرمانی آنها به موقع پرداخت نمی‌شد ولی با مساعدت دکتر روحانی و تلاش دکتر سلطانی‌فر و مجموعه وزارت ورزش در این مدت شاهد بودیم که جوایز ورزشکاران و قهرمانان به موقع پرداخت شد و حتی طلبی که ورزشکاران از گذشته نیز داشتند در دولت یازدهم به ورزشکاران پرداخت شد.

نظر شما