مسعود سلیمانی در گفتگو با برنا:

بعد از برجام ارتباطات ورزشی در عرصه بین‌المللی گسترش پیدا کرد/ ارزیابی فدراسیون‌ها توسط وزیر می‌تواند انگیزه‌ها را افزایش دهد

۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۴:۱۰:۰۱
کد خبر: ۵۵۲۰۶۷
بعد از برجام ارتباطات ورزشی در عرصه بین‌المللی گسترش پیدا کرد/ ارزیابی فدراسیون‌ها توسط وزیر می‌تواند انگیزه‌ها را افزایش دهد
رییس فدراسیون اسکواش گفت: اسکواش توانست در عرصه‌های مختلف بین‌المللی نمایندگان مناسبی داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسعود سلیمانی، رییس فدراسیون اسکواش درباره عملکرد دولت تدبیر و امید و وزارت ورزش و جوانان در حوزه ورزش، به خبرنگار برنا گفت: بعد از برجام، بسیاری از رشته‌های ورزشی توانستند ارتباطات ورزشی خود را در عرصه بین‌المللی گسترش دهند.

وی با بیان اینکه رشته ورزشی اسکواش در 4 سال گذشته توانسته به جایگاه مناسبی برسد، افزود: با توجه به ارتباطات مناسب ورزشی که بعد از برجام به وجود آمد رشته اسکواش توانست در عرصه‌های مختلف بین‌المللی نمایندگان مناسبی در کمیته آسیا و داوری های بین‌المللی داشته باشد.

سلیمانی با اشاره به اینکه تثبیت قیمت دلار توانست در بخش ورزشی کمک بسیاری کند، اضافه کرد: وجود ارز دولتی باعث شد تا فدراسیون‌ها مسیر راحت تری برای اعزامات خود داشته باشند زیرا در گذشته باید فدراسیون‌ها از طریق صرافی‌ها به ارز مورد نظر خود دست پیدا می کردند اما اکنون شرایط بهتری ایجاد شده است.

وی در ادامه افزود: حمایت‌های موثر ورزش و جوانان باعث شد، ارتباطات رشته‌های مختلف ورزشی توسعه پیدا کند. تقویت بخش خصوصی شرایطی ایجاد کرد تا فدراسیون‌ها بتوانند با جذب اسپانسرهای موجود اردوها و دیدارهای تدارکاتی مناسبی برگزار کنند.

سلیمانی درباره ارزیابی فدراسیون‌ها توسط وزیر ورزش و جوانان، گفت: در مدیریت نوین کارکرد فعالیت‌ها باید در یک مسیر و گام به گام باشد. فدراسیون‌ها باید در مقابل حمایت‌های موثر وزارت ورزش و جوانان خروجی مناسبی از اقدامات خود  ارائه کنند.

او گفت: نشست وزیر ورزش و جوانان با روسای فدارسیون‌ها بسیار موثر است. ارزیابی فدراسیون‌ها توسط وزیر ورزش و جوانان می‌تواند انگیزه‌ها را افزایش دهد. درنشست قبلی وزیر ورزش و جوانان با روسای فدراسیون‌ها از 52 فدراسیون از سوی کارشناسان ورزشی وزارت ورزش و جوانان حدود 12 فدراسیون برتر اعلام شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز