والیبال قهرمانی امیدهای آسیا - اردبیل

پیروزی مقتدرانه ایران مقابل پاکستان و خط ونشان برای سایر رقبا

۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۸:۴۹:۴۰
کد خبر: ۵۵۲۲۱۹
پیروزی مقتدرانه ایران مقابل پاکستان و خط ونشان برای سایر رقبا
تیم والیبال امید ایران در نخستین بازی خود از سری مسابقات والیبال امیدهای آسیا، در سه ست متوالی تیم پاکستان را مغلوب کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم والیبال امید ایران در نخستین بازی خود از سری مسابقات والیبال امیدهای آسیا ساعت 17 و 30 دقیقه امروز به مصاف تیم پاکستان رفت که این مسابقات در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به نفع تیم ملی والیبال امید ایران به پایان رسید.

تیم والیبال امید ایران در ست نخست این مسابقه با نتیجه 25 بر 12 و در ست دوم با نتیجه 29 بر 27 به پیروزی رسید.

ست سوم این بازی نیز با برتری تیم ملی ایران همراه بود و این ست نیز با نتیجه  28 بر 26 به پایان رسید.

 مهمترین نکته این دیدار،حضور بیش از 6 هزار نفر تماشاگر در ورزشگاه رضازاده اردبیل برای تماشای دیدار تیم‌های ایران و پاکستان بود که به دلیل تکمیل ظرفیت صندلی‌های ورزشگاه رضازاده اردبیل بسیاری از تماشاگران ایستاده به تماشای بازی پرداختند.

محمود افشاردوست دبیر فدراسیون والیبال، جواد زنجانی فرماندار، محمد فیضی و رضا کریمی نمایندگان مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان، هوشنگ شهبازی مدیرکل دفتر امور امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجرین خارجی استانداری، کریم حاجی زاده مدیرکل میراث فرهنگی استان و احمد ناصری مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

به این ترتیب تیم ملی ایران با کسب پیروزی مقابل تنها حریف دور مقدماتی خود باید بعد از دو روز استراحت نخستین دیدار خود در مرحله دوم مسابقات را انجام دهد.

گفتنی است در حاشیه نخستین روز رقابت‌های والیبال زیر 23 سال آسیا و پیش از آغاز دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و پاکستان مراسم گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم حسین معدنی کاپیتان و سرمربی فقید تیم ملی والیبال ایران برگزار شد.

در مرحله دوم، تیم‌های اول و دوم چهار گروه دور مقدماتی در دو گروه E و F برای رتبه‌های اول تا هشتم این رقابت‌ها مبارزه می‌کنند و سه تیم سوم گروه های مقدماتی برای جایگاه نهم تا یازدهم به مصاف یکدیگر می‌روند. رقابت‌های این مرحله روزهای پنج‌شنبه و جمعه 14 و 15 اردیبهشت برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز