پس از کسب مقام سوم در رقابت های وزنه برداری بازی های المپیک؛

کاروان پیشکسوتان پنجشنبه به کشورمان باز می گردند

۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۸:۴۸:۵۳
کد خبر: ۵۵۲۳۳۸
کاروان پیشکسوتان پنجشنبه به کشورمان باز می گردند
کاروان وزنه برداری پیشکسوتان کشورمان، با کسب مقام سوم در بازی های المپیک نیوزیلند، پنجشنبه 14 اردیبهشت ساعت14 به کشورمان باز می گردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی وزنه برداری پیشکسوتان کشورمان پس از کسب 3 مدال طلا، 3 نشان نقره، 3 گردن آویز برنز و کسب 177 امتیاز، مقام سوم تیمی را در رقابت های وزنه برداری بازی های المپیک پیشکسوتان به میزبانی اوکلند نیوزیلند، پنجشنبه 14 اردیبهشت راس ساعت 14 بعدازظهر به کشورمان بازمی گردد.

تیم پیشکسوتان روسیه با 6مدال طلا، یک نقره و یک برنز و کسب 216 امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت. تیم پیشکسوتان ژاپن با 5مدال طلا و یک مدال نقره و 179 امتیاز به نایب قهرمانی رسید.تیم آلمان نیز با 3مدال طلا، 3نقره و یک برنز در جایگاه چهارم قرار گرفت. تیم ملی وزنه برداری پیشکسوتان ایران با 9 وزنه بردار، علیرضا شیخ الاسلامی رییس کمیته پیشکسوتان، مسعود نوری دبیر این کمیته و محسن جلیلی رییس کمیته مسابقات که به عنوان داور، در بازی های المپیک 2017 اوکلند نیوزیلند حضور داشتند.

تیم ملی پیشکسوتان در مجموع با 9مدال توسط اردشیر شمس، حسین حمزه سقاء و احسان بیاتی (مدال طلا)، ابراهیم داوری، لهراسب بهروزی و جواد سمیعی متین (نشان نقره)، حمید صالحی نیا، اسحاق نارویی و مهدی نیک روش (گردن آویز برنز) به کار خود پایان داد.

نظر شما