رئال‌مادرید-آتلتیکومادرید؛

مرحله هشتم: حمله سرخپوست‌ها به کهکشان مادرید

۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۲:۱۱:۱۲
کد خبر: ۵۵۲۵۰۹
مرحله هشتم: حمله سرخپوست‌ها به کهکشان مادرید
رئال مادرید امشب بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را مقابل همشهری خطرناک خود برگزار خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، این مسابقه چهارمین رویارویی دو تیم مادریدی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپاست و تیم جنوبی مادرید در هیچکدام از مصاف‌های قبلی موفق به حذف رئال نشده است. آتلتیکو دوبار در فینال و یک بار هم در یک چهارم نهایی چمپیونز لیگ مقابل رئال قرار گرفته‌ و حالا اولین نیمه‌‌نهایی را نیز تجربه می‌کند در حالیکه این بازی  هفتمین تجربه رئال در مرحله نیمه نهایی این رقابت هاست.

تمام بازی‌های رئال-آتلتی تیم در لیگ قهرمانان اروپا از سال2013 به بعد صورت گرفته و ایندو تیم پیش از این سال فقط در سال1959 در نیمه نهایی مسابقات جام باشگاه‌های اروپا مقابل هم قرار گرفتند. در آن مسابقه دو تیم در مجموع رفت و برگشت به تساوی 2-2 رسیدند تا در یک بازی پلی‌آف، تکلیف یک پای فینال مشخص شود. در آن بازی رئال همشهری خود را با گلهای دی‌استفانو و پوشکاش شکست داد تا رنس فرانسه را هم در فینال شکست داده و قهرمان قاره فوتبال شود.

از سال 2011 رئال مادرید در تمامی 35بازی گذشته خود در لیگ قهرمانان اروپا و در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو دروازه حریفان را باز کرده و آخرین تیمی که توانسته در این رقابت‌ها با کلین‌شیت از خانه کهکشانی‌ها خارج شود، بارسلونا بوده که موفق شد تیم اول شهرمادرید را 2بر0 شکست دهد.

سفیدپوشان مادرید از فصل11-2010، 35بازی از 41بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و تنها 2باخت و 4تساوی برای آن‌ها ثبت شده و دو باخت رئال مقابل بارسا و شالکه در سال‌های2011 و 2015 رخ داده است.

درمجموع دو تیم 7بار در مسابقات باشگاهی اروپا به مصاف هم رفته‌اند که حاصل آن 4پیروزی برای رئال و تنها 1پیروزی سهم آتلتیکو بوده است. رئال در این 7بازی 10گل به ثمررسانده و 5بار هم دروازه خودش را باز شده دیده است.

مسابقه امشب دو تیم درحالی برگزار می‌شود که رئال با 11بارقهرمانی، حاکم بی چون و چرای این رقابت‌هاست. این تیم هربار به فینال رسیده جام را از آن خود کرده اما بهترین آمار سرخپوست‌ها سه حضور در فینال و کسب عنوان نایب قهرمانی است.

رئال و آتلتیکو، از ساعت 23:15دقیقه امشب و در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو مقابل هم می‌ایستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز