با هدف تجلیل و تکریم اقدامات خیرخواهانه خیرین ورزشی یار؛

منتقمی: دومین همایش خیرین ورزشی یار فردا برگزار می شود

۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۴:۴۹:۰۳
کد خبر: ۵۵۲۶۸۱
منتقمی: دومین همایش خیرین ورزشی یار فردا برگزار می شود
دبیر ستاد خیرین ورزشی یار کشور گفت: دومین همایش خیرین ورزشی یار کشورفردا با حضور مقامات کشوری ،وزیر ورزش و جوانان و قهرمانان ورزشی در هتل المپیک برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دبیر ستاد خیرین ورزشی یار کشور گفت: دومین همایش خیران ورزشیار،فردا با حضور مقام عالی وزارت ورزش و جوانان ، مقامات کشوری، روسای فدراسیون ها ،مدیران کل ورزش و جوانان استان ها ،استانداران ،پیشکسوتان ورزشی و قهرمانان نامدار در هتل المپیک برگزار می شود.

بهروز منتقمی حضور خیران در عرصه ورزش را ستود و ادامه داد: این همایش با حضور خیران ورزشیار سراسر کشور که در امر ورزش کمک های نقدی و غیر نقدی داشتند و در راستای تکمیل پروژه های نیمه تمام دولتی همکاری و اقدام خیرخواهانه داشتند ،انجام خواهد شد.

دبیر ستاد خیرین ورزشی یار گفت: تا کنون 315 پروژه ورزشی توسط خیران ساخته شده است و بیش از دویست میلیارد تومان نیز کمک های نقدی و غیر نقدی به امر توسعه ورزش و حوزه جوانان داشتند .

به گفته بهروز منتقمی فضای ورزشی که برای احداث و تکمیل در اختیار خیران است یک میلیون و 211 متر مربع است که دویست و 20 میلیارد تومان برای آن هزینه می کنند. رقم حمایت خیرین در عرصه ورزش را بیش از 400 میلیارد تومان دانست و استان های فارس ،اصفهان ،کرمان و هرمزگان را استان های برتر در حوزه خیرین ورزشی یار عنوان کرد. خیرین ورزشی یار با کمک به تکمیل پروژه های نیمه تمام دولتی به میزان سی درصد می توانند آن مکان را نامگذاری کنند.

دبیر ستاد خیرین ورزشی یار تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان در تلاش است از خیرین ورزشی یار به عنوان پتانسیل و بستری عظیم جامعه در راستای برطرف شدن خلا ها و تکمیل پروژه ها ی نیمه تمام ورزشی بهره ببرد.

بهروز منتقمی همت والای خیرین در عرصه ورزش را ستود و اقدام آنها در راستای توسعه ورزش و حوزه جوانان را خداپسندانه دانست و اظهار داشت: برای برگزاری دومین همایش خیرین ورزشی یار ستادی تشکیل شده و مدیران ذیربط این وزارتخانه هم عضو ستاد هستند و برای برگزاری خوب همایش برنامه ریزی شده است.

دبیر ستاد خیرین ورزشی یار یکی از برنامه های همایش را پخش کلیپی از مستند فعالیت های خیرخواهانه و خداپسندانه خیران سراسر کشور در راستای تکمیل پروژه های ورزشی عنوان کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز