مرحله دوم اردوی تیم ملی وزنه برداری معلولان آغاز می شود

۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۹:۲۷:۰۰
کد خبر: ۵۵۲۹۴۷
مرحله دوم اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری معلولان برای شرکت در رقابت های قهرمانی جهان از ۲۵ اردیبهشت ماه در تهران آغاز می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،  مرحله دوم اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری معلولان با حضور ۲۱ نفر از ۲۵ اردیبهشت ماه تا ششم خردادماه در کمپ تیم های ملی فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار می شود.اردوهای آمادگی تیم ملی وزنه برداری در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد.

مانی دهباشی، نادر مرادی، روح الله رستمی، علی حسینی، سیدحامد صلحی پور، علی صادق زاده، محمدامین ساکت و مهدی عظیمی از تهران، امیر جعفری، سینا قنبری و یوسف یوسفی از البرز، صمد عباسی و علیرضا ایزدی از کرمانشاه، سامان رضی و محسن بختیار از گیلان، علی قریب شی از فارس، منصور پورمیرزایی از کرمان، سیامند رحمان از آذربایجان غربی، معین احمدی از کردستان، علیرضا شاه آبادی از خوزستان و محمدرضا رجبی از قزوین دعوت شدگان به مرحله دوم اردوی آمادگی هستند.

علی اصغر رواسی به عنوان سرمربی و علی فخرآور، محمود حسنی و جواد رازی به عنوان مربی هدایت تیم ملی را برعهده دارند. احمد شکری نیز سرپرست تیم ملی است. تیم ملی برای حضور موفق در رقابت های قهرمانی جهان ۲۰۱۷ مکزیک آماده می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز