ادموند بزیک در گفتگو با برنا:

اگر قهرمان نشده بودیم، اعتصابی در کار نبود/ به برد الوحده امیدوارم

۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۱:۵۰:۴۰
کد خبر: ۵۵۳۰۷۰
اگر قهرمان نشده بودیم، اعتصابی در کار نبود/ به برد الوحده امیدوارم
بزیک گفت: اگر پرسپولیس در لیگ قهرمان نمی شد به هیچ وجه اعتصابی در کار نبود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ادموند بزیک پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار برنا، درباره وضعیت پرسپولیس و موضوع اعتصاب و حواشی پس از آن گفت: ابتدا باید به این نکته تاکید کنم که اگر پرسپولیس در لیگ قهرمان نمی شد و در کورس قهرمانی حضور نمی داشت به هیچ وجه بازیکنان اعتصابی نمی کردند و اصلا اعتصابی در کار نبود. این بچه ها زحمت کشیدند و پرسپولیس را قهرمان کردند اما هیچ کس به اندازه خود بازیکنان نمی تواند درباره این تصمیم اظهار نظر کند، چراکه ما اطلاعات کافی در این باره نداریم و اعتصاب کار یک نفر، دو نفر نیست و تصمیم تمام بازیکنان بوده است. من به شخصه نه این رفتار را تائید می کنم نه اتفاقاتی که در بازی لیگ رخ داد، هواداران، بازیکنان و مدیران. همه حق دارند، اما حق هر کدام بر دیگری اولویت دارد. امسال مگر فقط در پرسپولیس اعتصاب شد؟ چند بار در استقلال خوزستان اعتصاب شد؟چند بار در دیگر تیم ها اعتصاب شد؟ اما پرسپولیس تیم پر طرفدار و به قول معروف تو چشم است.

مهاجم اسبق پرسپولیس افزود: به هرحال هرچه که بود تمام شد، پرسپولیس آخرین بازی خود را در لیگ انجام می دهد و پس از آن یک بازی حساس مقابل الوحده دارد.

او در پاسخ به این سوال که نظرش درخصوص بازی پرسپولیس و الوحده چیست، اظهار داشت: پرسپولیس امسال با قرعه بسیار سختی روبرو بود و در سخت ترین گروه آسیا قرار گرفت، من به شخصه به برد الوحده کاملا امیدوار هستم و قطعا می تواند با حمایت هواداران مثل همیشه با یک پیروزی شیرین به دور بعد صعود کند، البته می دانید که روی کاغذ هم تیم الوحده شانس صعود دارد و این دیدار نیز مانند سایر بازی های لیگ قهرمانان آسیا سخت خواهد بود.

بزیک در پایان خاطرنشان کرد: برای فصل آینده پرسپولیس در تمام خطوط نیاز به جذب بازیکن دارد و من امیدوارم با تدبیر مسولان باشگاه تمامی افراد مورد نظر برانکو جذب شوند.

نظر شما