رییس فدراسیون وزنه برداری:

پیام دکتر روحانی مایه مباهات جامعه وزنه برداری ایران است

۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۲:۳۵:۵۳
کد خبر: ۵۵۳۱۱۸
پیام دکتر روحانی مایه مباهات جامعه وزنه برداری ایران است
علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه برداری مراتب تشکر و قدردانی خود را از حسن نظر و لطف ریاست جمهور، دکتر حسن روحانی که با ارسال پیام پرمهر تبریک شان برای تیم ملی وزنه برداری، باعث دلگرمی جامعه ورزش و خانواده بزرگ وزنه برداری کشور شدند ابراز نمود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در متن پیام تشکرآمیز علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری خطاب به رئیس جمهور آمده است:

جناب آقای دکتر حسن روحانی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم،
بدین وسیله کمال احترام و قدردانی خود را از بذل توجهات حضرتعالی که همواره مشوق و حامی اصلی تلاش و مجاهدت های مردان بزرگ ایران زمین در جهت رشد و اعتلای نام کشور عزیزمان بوده و بدین واسطه موجبات پیشرفت ورزش کشور را فراهم نموده اید داشته و قلبا" قدردان آن هستم.

بی تردید پیام خالصانه و سرشار از انرژی مثبت شما سرور گرانقدر پس از کسب عنوان قهرمانی پولاد مردان افتخار آفرین ایران اسلامی در آوردگاه آسیای ترکمنستان باعث مسرت خاطر و مایه مباهات جامعه پرافتخار و مظلوم وزنه برداری ایران شد.

بر همین اساس اینجانب بر خود واجب میدانم به نمایندگی از سوی اهالی پولاد سرد؛ با نهایت احترام و درکمال تواضع و ارادت قلبی بدین وسیله مراتب قدردانی و تشکر ویژه خانواده بزرگ وزنه برداری ایران را از این طریق خدمت جنابعالی ارسال نمایم.

امید است همچنان در سایه الطاف حضرت احدیت و توسل به ریسمان الهی، مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدضله العالی) و حمایت های همیشگی مسئولان خدوم و صالح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بتوانیم بر توفیقات ورزش ایران در عرصه های مهم و معتبر بین المللی افزوده و پرچم ایران را به اهتزاز در آوریم.

نظر شما