دیدار وزیر ورزش و جوانان با رییس کمیته بین المللی پارالمپیک؛

کریون: حمایت دولت ایران از پارالمپیک عالی است/ سلطانی‌فر: سرعت پیشرفت ورزش جانبازان و معلولان شدت می‌گیرد

۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۲۱:۱۱:۳۳
کد خبر: ۵۵۳۴۰۹
کریون: حمایت دولت ایران از پارالمپیک عالی است/ سلطانی‌فر: سرعت پیشرفت ورزش جانبازان و معلولان شدت می‌گیرد
فیلیپ کریون رییس کمیته بین المللی پارالمپیک حمایت دولت ایران از کمیته ملی پارالمپیک و پشتیبانی از ورزش جانبازان و معلولان را ستود و استقلال کمیته ملی المپیک در ایران را مهم ارزیابی کرد.وزیر ورزش و جوانان نیز سرعت پیشرفت ورزش جانبازان و معلولین را با توجه به افزایش منابع خوب توصیف کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فیلیپ کریون رییس کمیته بین المللی پارالمپیک عصر امروز در دیدار با دکتر مسعود سلطانی فر از حمایت دولت در حمایت از کمیته ملی پارالمپیک به نیکی یاد کرد و آن را عالی دانست و استقلال کمیته ملی المپیک در کشور را مهم ارزیابی کرد.

کریون گفت: آن چه که باعث خوشحالی من است، نگاه توسعه متوازن وزیر ورزش و جوانان است که برای توسعه امکانات کمیته پارالمپیک فقط تهران را مد نظر نداشته و به دیگر نقاط ایران هم نگاه جدی صورت گرفته است.

رییس کمیته بین المللی پارالمپیک گفت: توسعه ورزش جانبازان و معلولان در نقاط مختلف ایران جای تبریک دارد به همین دلیل احساس خوبی دارم.

کریون تاکید کرد: اطمینان داشته باشید که همچنان پارالمپیک ایران را حمایت خواهم کرد و همیشه از ایران به خوبی نام می برم و امیدوارم همچنان با حمایت های بخش های مختلف دولت ورزش جانبازان و معلولان پیشرفت کند.

دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان سیاست دولت در قبال ورزش جانبازان و معلولان را حمایتی دانست و تعامل با کشورهای مختلف و ارتباط دوستانه ورزشکاران، هنرمندان و ... را برای توسعه و پیشرفت با اهمیت خواند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: رویکرد ایران به جز دوره کوتاهی که در تحریم های ناعادلانه کشورهای غربی قرار داشتیم،گسترش تعاملات با دنیا بوده که خوشبختانه از یکسال و نیم پیش با اجرای برجام که پیامد موفقیت مذاکرات ایران با کشورهای ٥+١همراه بود، روابط بین المللی ایران به شرایط عادی رسیده است.

دکتر سلطانی فر ادامه داد: در طی این سال ها تلاش کردیم فضا و امکانات مختلف را برای حضور بیشتر جانبازان و معلولان در عرصه ورزش فراهم کنیم و از یک سال و نیم پیش هم با اجرای برجام رویکرد جدی بوجود امده تا حضور ایران در رویدادهای بین المللی بیشتر شود.

وزیر ورزش و جوانان حضور خوب ورزشکاران جانباز و معلول ایرانی در پارالمپیک را ستود و عملکرد مدالی ایران را نیز خوب توصیف کرد و از اتفاقی که منجر به واقعه تلخ برای گلبارنژاد دوچرخه سوار جانباز کشورمان شد، ابراز تاسف کرد.

دکتر سلطانی فر به افزایش منابع ورزش در قالب برنامه ششم توسعه کشور اشاره و تصریح کرد: با افزایش منابع، امکانات بسیار بیشتری را برای ورزش و جانبازان و معلولان در سراسر کشور بوجود خواهیم آورد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: با افزایش منابع ما خیز بلندی را برای افزایش امکانات و ایجاد شرایط بهتر برای ورزش این قشر، برداشته ایم و دولت نیز در راستای توانمند سازی جانبازان و معلولان و ارتقا سلامت جسمی و روحی آنها اقدامات موثری را انجام داده است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: با استقلال کمیته ملی پارالمپیک در ایران و با توجه به منابع جدیدی که با تدبیر و تعامل دولت و مجلس به ورزش جانبازان و معلولان در قالب برنامه ششم توسعه تزریق خواهد شد، رشد ورزش این قشر با سرعت بیشتری به سمت جلو حرکت می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز