والیبال قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا؛

سیچلو: با تغییر تاکتیک بردیم/ برای بازی با چین بهتر می‌شویم

۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۸:۲۱:۱۹
کد خبر: ۵۵۳۶۹۹
سیچلو: با تغییر تاکتیک بردیم/ برای بازی با چین بهتر می‌شویم
سرمربی ایران پس از پیروزی تیم خود برابر مالزی ضعف اصلی بازیکنانش را سرویس دانست و گفت: تا فردا که با چین یکی از بهترین تیم‌های آسیا بازی داریم روی این نقطه ضعف کار می‌کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، خوان سیچلو سرمربی تیم والیبال زیر 23 سال ایران در نشست خبری پس از برد 3 بر یک ایران برابر مالزی در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی زیر 23 سال آسیا بیان داشت: ما می‌دانستیم مالزی تیم خوبی است چراکه در دور اول مسابقات استرالیا را شکست داده بود. این تیم توپ گیری خوبی داشت و برای هر توپ می جنگید. فکر می‌کنم پشت خط‌زن این تیم خیلی خوب بود.

سیچلو با بیان این‌که ما فقط یک روز بازی کرده بودیم و 2 روز استراحت داشتیم، گفت: یک نفر پرسید که این موضوع فرصت است یا تهدید؟ امروز نشان داد که در ست اول ما خیلی خوب بازی نکردیم. مالزی خیلی خوب بود. بعد در حمله تغییر کردیم و بردیم. فکر می‌کنم سرویس آن‌ها خیلی خوب بود. مالزی به خاطر سرویس خوبش استرالیا را برده بود چون خیلی خوب سرویس می‌زدند باعث چرخش تیم حریف می‌شدند.

سیچلو ادامه داد: ما تیم خودمان را می‌شناسیم و بر مبنای بهترین بازیکنان می‌خواهیم بازی کنیم. فردا باید والیبال بازی کنیم. در مقابل یکی از بهترین تیم های آسیا قرار خواهیم گرفت. می‌خواهیم آماده باشیم و دوباره برای بردن به زمین برویم.

سرمربی تیم والیبال زیر 23 سال ایران در پاسخ به این‌که آیا حضور تماشاگران باعث برخی از اشتباهات بازیکنانش بود، گفت: فکر نمی‌کنم که اشتباهات ما در سرویس، حمله و دریافت به خاطر تماشاگران بود. ما امروز 20 اشتباه در سرویس داشتیم که زیاد بود. فردا صبح تمرین داریم که اشتباهات را کمتر کنیم و می‌خواهیم در دریافت پیشرفت کنیم. فضای سالن خیلی خوب است و هیچ تأثیری روی اشتباهات ما ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز