اگر رضاییان را بخواهند، دنبالش می‌رویم

افتخاری: نایب قهرمانی استقلال را به همه هواداران تبریک می‌گویم

۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۹:۲۴:۳۳
کد خبر: ۵۵۳۷۱۴
افتخاری: نایب قهرمانی استقلال را به همه هواداران تبریک می‌گویم
مدیرعامل تیم فوتبال استقلال گفت: دوران سختی را گذراندیم و این نایب‌قهرمانی نتیجه زحمات بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رضا افتخاری پس از نایب قهرمانی استقلال در لیگ برتر اظهار داشت: این عنوان را به همه هواداران تبریک می‌گویم، انصافاً خوب حمایت کردند، تیم ما هیچوقت تنها نبود. دوران سختی را گذراندیم و این نایب‌ قهرمانی نتیجه زحمات بود. برای تیم در بازی‌های آسیایی هم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم استقلال به حقش یعنی ستاره سوم دست پیدا کند.پیشکسوتان استقلال هم در این مدت اخیر به صحنه آمدند و حمایت آنها خیلی تاثیرگذار بود.

مدیرعامل استقلال در مورد سفر به مسابقات برون‌مرزی گفت: تیم ما هم بازیکن سرباز دارد و هم دانشجو، از سوی دیگر مشکلات مالیاتی هم وجود دارد. یک نفر را مسئول پیگیری این کارها کرده‌ایم که مشکلی پیش نیاید.

افتخاری درمورد اینکه گفته بود افشارزاده قراردادها را بالا بسته و او برای فصل بعد چه کاری خواهد کرد، گفت: من قراردادها را نگفتم، منظورم برخی از بازیکنان بود که بیش از ارزش‌شان قرارداد بسته‌اند. ما برای فصل بعد اولویت تمدید داریم و افزایش قرارداد باید در حدی باشد که بتوانیم پرداخت کنیم چون در غیر اینصورت هم به باشگاه و هم به بازیکن ظلم کرده‌ایم، منافع دو طرف باید در نظر گرفته شود.

وی درمورد اینکه آیا منصوریان لیستی به فصل بعد داده و آیا رامین رضاییان را در نظر دارید یا خیر، گفت: هنوز لیست اصلی نداده است، یک لیست اولیه داده است که قرار است تغییر دهد. در مورد رامین رضاییان هم باید مربی شرایط را تعیین کند، اگر بخواهد به دنبالش می‌رویم.

مدیرعامل استقلال درباره اینکه آیا قرار است کاوه رضایی به پرسپولیس برود یا خیر، گفت: چیزی در این مورد نمی‌دانم.

نظر شما