رییس انجمن اسپوکس:

اولین دوره مربیگری و داوری با استقبال چشمگیری همراه شد

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۱:۰۹:۰۱
کد خبر: ۵۵۴۱۶۶
رییس انجمن اسپوکس کشور گفت: اولین دوره مربیگری و داوری خوشبختانه با استقبال مناسبی همراه شد و شرکت کنندگان در دو بخش بانوان و آقایان حضوری فعال در این کلاس آموزشی داشتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا هاشم پور پاشاکی با اشاره به استقبال شرکت کنندگان، اظهار داشت: این دوره آموزشی با حضور 43 شرکت کننده به صورت تئوری و عملی در مقطع درجه 3 و در ماده های "آکیناکه" و "سوسر" در مجموعه اداری ورزشی شهرداری اصفهان برگزار شد.

وی افزود: در این دوره مربگیری و داوری نفراتی از استانهای اصفهان، گیلان، یزد، فارس و مازندران شرکت کردند و آخرین متدهای اسپوکس را آموزش دیدند.

هاشم پور استقبال از این کلاس پربار را بسیار مناسب خواند و تصریح کرد: با اینکه این دوره آموزشی اولین کلاس مربیگری و داوری در سطح کشور بود ولی حضور فعال و میزان علاقه مندی شرکت کنندگان قابل توجه بود و مربیانی از رشته های مختلف در این کلاس حضور پیدا کردند و خواستار آشنایی بیشتر با ورزش نوپا و جذاب اسپوکس شدند.

رییس انجمن اسپوکس کشور مقوله آموزش را مهترین هدف در راستای توسعه و پیشرفت این رشته دانست و اذعان داشت: هدف اصلی ما برای شناساندن این رشته جدید برگزاری دوره های متعدد و مستمر در سراسر کشور و توجه ویژه به آموزش به خصوص در بین قشر نوجوان و جوان است و در این بین برنامه مدونی را طرح ریزی کرده ایم که به صورت کلاسه بندی شده آنها را اجرا خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: دوره بعدی کلاس آموزشی اواخر اردیبهشت ماه جاری در گیلان برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز