رئیس انجمن تیراندازی جانبازان و معلولین خبر داد:

روند اردوهای انتخابی تیم ملی ادامه دارد/ استعدادهای برتر را شناسایی و جذب می کنیم

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۳:۰۱:۲۴
کد خبر: ۵۵۴۳۰۹
رئیس انجمن تیراندازی گفت:هنوز هیچ مسابقه ای که شرایط مورد نظر ما را داشته باشد در تقویم رسمی کمیته بین المللی پارالمپیک اعلام نشده است.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،رقیه اله کرمی ضمن ابراز رضایت از روند برگزاری این اردو گفت: اردوی انتخابی تیم ملی در سه مرحله برگزار شد و بهترین های مسابقات قهرمانی کشور و مسابقات آزاد به این تمرینات دعوت شدند.

رئیس انجمن تیراندازی خاطرنشان کرد: این اردو جنبه ی آموزشی نداشت و صرفا برای سنجش رکورد مدعوین بود که در شرایط مختلف عملکرد آنها رصد شد و زیر نظر بود. البته با پایان یافتن این اردو نمی توانیم اسامی نهایی تیم ملی را اعلام کنیم و به زودی یک مرحله ی دیگر اردوی انتخابی خواهیم داشت و امکان دارد اردوهای دیگری نیز به همین منظور برگزار شود.

وی افزود: اگر شرایط فراهم شود و بتوانیم مسابقات آزاد را پیش از ماه مبارک رمضان برگزار کنیم، قطعا از بهترین های مرحله اول مسابقات آزاد نیز دعوت بعمل می آوریم و این نفرات جایگزین ورزشکارانی می شوند که در اردوی انتخابی رکوردهای مناسب به ثبت نرساندند. البته این روند به صورت ثابت ادامه خواهد داشت و در طول سال اگر به استعداد ویژه  و تیرانداز نخبه به ویژه در رده سنی جوانان برخورد کنیم، حتما از این افراد برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت می کنیم.

وی در ادامه گفت: رکوردها در این اردو صرفا در بخش مقدماتی رصد شد، اما در اردوهای بعدی هم رکورد مقدماتی و هم رکورد فینال مورد ارزیابی قرار می گیرد و کار فنی تیم ملی به صورت تدریجی از اردوهای انتخابی بعدی صورت خواهد گرفت.

رئیس انجمن تیراندازی تصریح کرد: نفراتی که می خواهند به تیم ملی راه پیدا کنند باید در نظر داشته باشند که یکی از شروط ورود به اردوی انتخابی حضور داشتن درکلیه ی مسابقات رسمی است که از سوی فدراسیون برگزار شده و این مساله در انتخاب آنها تاثیر دارد و صرفا افرادی دعوت می شوند که در مسابقات شرکت داشته باشند و البته باید گفت که آمادگی روحی و روانی و حسن اخلاق نیز از دیگر شرایط مهم به شمار می رود.

اله کرمی افزود: هنوز هیچ مسابقه ای که شرایط مورد نظر ما را داشته باشد در تقویم رسمی کمیته بین المللی پارالمپیک اعلام نشده و انجمن با انتخاب بهترین نفرات برای حضوری قدرتمند در اولین رویدادی که در خور حضور باشد، تلاش می کند.

وی گفت: در بخش های سه گانه ی اولین اردوی انتخابی تیم ملی، شاهد رشد خوبی در برخی از مواد بودیم. به عنوان مثال در تپانچه بادی بانوان و آقایان، به ویژه در بخش بانوان، رکوردهای بسیار خوبی به ثبت رسید و این نشان از رشد چشمگیر این رشته در میان ورزشکاران دارد.

رئیس انجمن تیراندازی در پایان خاطرنشان کرد: در تفنگ بادی، کلاس SH2 نیز نفرات خوبی حضور داشتند و در کلاس SH1 نیز بانوان بسیار خوب ظاهر شدند و در بخش آقایان نیز باید تلاش بیشتری صورت بگیرد تا رکوردها به حد انتظار برسد. اما در مجموع از برگزاری این اردو رضایت دارم و امیدوارم بتوانیم در نهایت بهترین های ایران را به ترکیب اصلی تیم ملی دعوت کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز