برنامه رقابت‌های تکواندو در بازی‌های کشورهای اسلامی اعلام شد

۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۴:۴۳
کد خبر: ۵۵۴۷۶۸
برنامه رقابت‌های تکواندو در بازی‌های کشورهای اسلامی اعلام شد
مبارزات تکواندوکاران در چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از 26 اردیبهشت‌ماه به مدت سه روز در "باکو" آذربایجان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مبارزات تکواندوکاران در چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از 26 اردیبشهت‌ماه طی سه روز در سالن ورزشی "باکو" آذربایجان برگزار خواهد شد.

تکواندوکاران کشورمان در گروه بانوان با ترکیب فاطمه مداحی در وزن 46- کیلوگرم، سودابه پورصادقی در وزن 49- کیلوگرم، ناهید کیانی در وزن 53- کیلوگرم، طیبه پارسا در وزن 57- کیلوگرم، حنانه همتی در وزن 62- کیلوگرم، پریسا جوادی در وزن 67- کیلوگرم، ملیکا میرحسینی در وزن 73- کیلوگرم و اکرم خدابنده در وزن 73+ کیلوگرم در رقابت‌ها حضور پیدا می‌کند.

در گروه مردان نیز مهدی اسحاقی در وزن 54- کیلوگرم، صادق دهقانی در وزن 58- کیلوگرم، مهدی یوسفی در وزن 63- کیلوگرم، سیدحسین احسانی در وزن 68- کیلوگرم، سیداحمد خسروفر در وزن 74- کیلوگرم، علیرضا درویش‌پور در وزن 80- کیلوگرم، احمد محمدی در وزن 87- کیلوگرم و حسین قربان‌زاده در وزن 87+ کیلوگرم به عنوان نمایندگان کشورمان هستند.

روز نخست این رقابت‌ها (سه شنبه – 26 اردیبهشت‌ماه) با مبارزات اوزان 46-، 53- و 57- کیلوگرم در گروه زنان و 54- و 58- کیلوگرم در گروه مردان آغاز می‌شود که فاطمه مداحی، ناهید کیانی، طیبه پارسا، مهدی اسحاقی و صادق دهقانی به عنوان نخستین نمایندگان کشورمان هستند.

چهارشنبه (27 اردیبهشت‌ماه) رقابت‌های سودابه پورصادقی (49- کیلوگرم)، پریسا جوادی (67- کیلوگرم) و اکرم خدابنده (73+ کیلوگرم) در گروه زنان و سیدحسین احسانی (68- کیلوگرم)، علیرضا درویش‌پور (80- کیلوگرم) و حسین قربان‌زاده (87+ کیلوگرم) در گروه مردان پیگیری می‌شود.

این مسابقات با پیکارهای اوزان 62- و 73- کیلوگرم در گروه زنان و اوزان 63-، 74- و 87- کیلوگرم در گروه مردان، روز پنجشنبه (28 اردیبهشت‌ماه) به پایان می‌رسد که از کشورمان حنانه همتی، ملیکا میرحسینی، مهدی یوسفی، سیداحمد خسروفر و احمد محمدی رو در روی حریفانشان قرار می‌گیرند.

هدایت تیم گروه مردان برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی، علی محمد بسحاق و مهدی احمدی به عنوان مربی می‌باشد و تیم‌ملی تکواندو زنان نیز با سرمربیگری مهرو کمرانی و مربیگری فاطمه صفرپور در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کند. رقابت‌های مقدماتی صبح و مبارزات فینال عصر همان روز برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز