چهارمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی؛

بازدید هاشمی و شهنازی از اردوی تیم ملی ژیمناستیک

۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۴:۵۵:۵۱
کد خبر: ۵۵۴۹۵۶
بازدید هاشمی و شهنازی از اردوی تیم ملی ژیمناستیک
کیومرث هاشمی و شاهرخ شهنازی رییس و دبیرکل کمیته ملی المپیک با حضور در تمرینات تیم ملی ژیمناستیک از اردوی آماده سازی ملی پوشان اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی دیدن کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،در ادامه بازدید رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک از اردوی تیم های اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی، امروز یکشنبه کیومرث هاشمی و شاهرخ شهنازی با حضور در سالن تمرینی تیم ملی ژیمناستیک با شروین اسبقیان سرپرست فدراسیون،کادر فنی و ملی پوشان اعزامی به باکو دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار اسبقیان ضمن تاکید بر ضرورت توجه بیشتر به رشته ژیمناستیک از کمیته ملی المپیک برای اعزام این رشته ورزشی به این رقابت ها قدرانی کرده و ابراز امیدواری کرد نمایندگان ژیمناستیک ایران بتوانند در این رقابت ها جواب اعتماد مسئولین را بدهند.

سپس هاشمی  اظهار داشت: ژیمناستیک جزو رشته های مادر و اصلی ورزش در جهان بوده و هست که برای موفقیت در آن باید از سطوح پایه و از همان آموزش و پرورش به آن توجه و در این زمینه سرمایه گذرای کرد.

وی گفت: امید داریم که ژیمناست های جوان کشورمان در بازی های کشورهای اسلامی با حداکثر توان به مصاف رقبای خود بروند و دغدغه خاطری برای کسب نتیجه نداشته باشند هرچند مدال آوری در همین رقابت ها،توجه بیشتر مسئولین و مردم را  به این رشته جلب خواهد کرد.

در ادامه دبیرکل کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از کادرفنی و ملی پوشان جوان عنوان کرد: حضور در بازی های کشورهای اسلامی فرصت مغتنمی است تا کادر فنی و ملی پوشان  با آرامش خاطر به مصاف رقبای خود بروند و در خاتمه باید از تلاش های سرپرست فدارسیون در این مدت تشکر و قدرانی کنم.

نظر شما