فرزاد کرم‌پور در گفتگو با برنا:

رقابت فشرده‌ای را در مسابقات گلف تجربه می‌کنیم/ ایران رقیب جدی برای سایر تیم‌ها است

۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۴۶:۳۶
کد خبر: ۵۵۵۰۰۸
رقابت فشرده‌ای را در مسابقات گلف تجربه می‌کنیم/ ایران رقیب جدی برای سایر تیم‌ها است
عضو تیم گلف ایران گفت: کشورهای شرکت کننده از کیفیت لازم برخوردار هستند و رقابت فشرده‌ای در این دوره از مسابقات را تجربه می‌کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فرزاد کرم پور، عضو تیم گلف ایران، درباره اولین روز از نخستین مسابقات بین المللی گرامیداشت قهرمان فقید گلف مرحوم شهباز حسین پور (کاپ صلح و دوستی) در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: مسابقات در سطح بسیار بالایی در حال برگزاری است. ایران برای نخستین بار توانست میزبانی مسابقات بین‌المللی را برعهده بگیرد و این اقدام مناسبی است که از سوی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون گلف شکل گرفته است.

وی با اشاره به اینکه کشورهای شرکت کننده از کیفیت لازم برخوردار هستند و رقابت فشرده‌ای در این دوره از مسابقات را تجربه می‌کنیم، اضافه کرد: فعلا مسابقات در روز اول برگزار می‌شود هنوز نمی‌توانیم رقیب جدی خود را در این دوره از مسابقات معرفی کنیم.

کرم پور ادامه داد: تیم پاکستان از کیفیت مناسبی برخوردار است. البته بنگلادش و افغانستان هم در این دوره از مسابقات با آمادگی لازم برخوردار هستند و این امر موجب می‌شود تا انگیزه رقابت میان تیم‌ها افزایش پیدا کند.

وی در پایان با بیان اینکه همه تلاش خود را به کار می‌بریم تا از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و در نهایت به عنوان نخست این دوره از مسابقات برسیم، گفت: تیم ایران با حضور مربیان مجرب توانست به کیفیت قابل ملاحظه‌ای دست پیدا کند. اکنون در این دوره از رقابت‌ها ایران برای تیم‌های دیگر رقیب جدی محسوب می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز