اطلاعیه فدراسیون فوتبال؛

برنامه های تیم جوانان طبق برنامه به صورت دقیق پیش می رود

۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۳۹:۲۸
کد خبر: ۵۵۵۰۱۰
فدراسیون فوتبال در پی درج اخباری در خصوص تیم ملی فوتبال جوانان، اطلاعیه ای را صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فدراسیون فوتبال درپی درج اخباری درخصوص تیم ملی فوتبال جوانان، اطلاعیه ای را صادر کرد.

متن اطلاعیه به شرج زیر است:

پس از موفقیت چشمگیر تیم ملی فوتبال ساحلی و قرار گرفتن این تیم در جمع چهار تیم برتر جهان، با نزدیک شدن به زمان برگزاری جام جهانی جوانان 2017 کره جنوبی، همه نگاهها به تداوم افتخارآفرینی آینده سازان فوتبال ایران در این مسابقات است.

بر این اساس،برنامه ریزی فدراسیون فوتبال برای موفقیت تیم های ملی در همه رده ها، مطابق برنامه تدوین شده در حال انجام بوده و خواهد بود و روند آماده سازی تیم ملی جوانان شایسته ایران هم با تلاش مسئولان و کادر فنی لایق و همچنین بازیکنان پرمایه اش ادامه دارد.

پر واضح است که  فوتبال یک کار دسته جمعی است و در این میان فدراسیون فوتبال با بررسی جمیع جهات و نگاه به همه  ظرفیت ها همواره در صدد بوده که با تقویت نقاط قوت و از بین بردن نقاط ضعف مسیر موفقیت فوتبال ایران را هموار سازد و خود را میراث دار خوبی ها و بدی ها می داند.این موارد در ذات فعالیت دسته جمعی در فوتبال نهفته است و تلاش برای خدشه وارد کردن به ارکان فدراسیون فوتبال،منافع ملی فوتبال را تهدید می کند.

به نظر می رسد در این روزهای حساس و سرنوشت ساز،مرز بندی های ساختگی در شرایطی که تیم جوانان ایران نیاز به آرامش دارد و می بایست در سایه اتحاد و وفاق ملی به جام جهانی کره جنوبی اعزام شود جای تامل دارد.

جدا از این رفتار، کردارو منش سرمربی محترم تیم استقلال  که خود روزی سرمربی تیم ملی امید بوده ، هم در گذشته و حال همواره بر مبنای احترام و حمایت از تیم های ملی بوده است و اینکه در آستانه دیدار ملی و حساس استقلال، برداشت دیگری از رویکرد ایشان شود، از انصاف به دور است.

برنامه های تیم جوانان طبق برنامه  به صورت دقیق پیش می رود و اگر این روزها درباره یک یا دو بازیکن بحث وجود دارد به خاطر حضور باشگاههای آنها در لیگ قهرمانان آسیا است.ناگفته پیداست که مجموعه بازی های ملی در عصر حاضر،به رقابت های تیم ملی های ملی و همچنین مسابقات باشگاهی در عرصه های بین المللی اطلاق می شود.

ضمن اینکه فدراسیون فوتبال هم برنامه ریزی خود را برای تعامل هر چه بیشتر میان تیم های ملی رده های مختلف با باشگاهها ادامه خواهد داد تا در این میان طرفین دچار صدمه نشوند.فدراسیون فوتبال به برنامه ریزی گسترده خود در راه آماده سازی تیم ملی جوانان ایران ادامه خواهد داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز