هفته پایانی چمپیونزلیگ؛

پایان خوب برای علیمنصور/ جشن صعود در زمین تیم سعودی!

۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۵:۲۰:۰۰
کد خبر: ۵۵۵۰۱۱
پایان خوب برای علیمنصور/ جشن صعود در زمین تیم سعودی!
استقلال ایران کار راحتی برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در آخرین روز مرحله گروهی، بهترین خط حمله گروهA به مصاف بدترین خط دفاعی این گروه می‌رود و حتی یک مساوی هم می‌تواند مردان منصوریان را به دور بعدی بفرستد.

التعاون را باید نقطه عطف استقلال در این گروه دانست چرا که باخت ناعادلانه در اولین بازی مقابل الاهلی می‌توانست کار آسان منصوریان را سخت و دشوار کند اما برد قاطعانه در دومین بازی به خوبی باعث زنده شدن آبی‌ها شد تا این تیم اکنون بخت اول صعود به مرحله بعد باشد.

در بازی دیگر، اگر لوکوموتیو موفق به شکست دادن الاهلی شود به امتیاز8 می‌رسد و به جای تیم اماراتی راهی دور بعد خواهد شد چرا که در بازی رفت مقابل این تیم به برد خوبی دست پیدا کرده و به این ترتیب از گروه اول هیچ تیم عربی صعود نخواهد کرد!

با این حساب کار استقلال از 3تیم دیگر این گروه راحت‌تر است و حالا که منصوریان خیالش بابت لیگ قهرمانان فصل آینده هم راحت شده، تیم او قطعا آرامش بیشتری برای این بازی خواهد داشت.

استقلال برخلاف پرسپولیس، اصلا دغدغه بازی دیگر را نخواهد داشت و همه چیز در اختیار خودش است. آبی‌ها حتی اگر بازنده بازی هم شوند بازهم صعود کننده گروه خواهند بود و تنها در صورتی حذف می‌شوند که بیش از 3گل در این بازی دریافت کنند!

اما روحیه‌ای که تیم منصوریان با کسب رتبه خوب در لیگ شانزدهم به دست آورده، قطعا پیروزی قاطع دیگری را برای این تیم رقم خواهد زد مگر اینکه این تیم برای فرار از رویارویی با یک تیم ایرانی یا سعودی در مرحله بعد، تصمیم بگیرد به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شود!

مسابقه التعاون عربستان-استقلال ایران، فرداشب و از ساعت 20:20 آغاز خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز