چهارمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی؛

زنگنه: تجربه لازم برای پیکارهای برون مرزی را داریم

۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۱:۰۲:۰۵
کد خبر: ۵۵۵۲۹۲
زنگنه: تجربه لازم برای پیکارهای برون مرزی را داریم
مربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: به نظر من تنها تکنیک و تمرین برای بچه ها کافی نیست و مهم آمادگی ذهنی، فکری و شیوه اجرای مبارزه در میدان است و اینکه کاراته کاها باید فعل خواستن را صرف کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،پگاه زنگنه مربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی در باکو کاراته کاهای خوبی در اختیار داریم که در اوزان پنجگانه از نفرات موفق و با انگیزه هستند. تمرینات خوبی را هم در مدت یک ماهه اردوی آماده سازی پشت سر گذاشته ایم.

وی افزود: به جز نازنین دوستی که برای دومین بار در مسابقات کشورهای اسلامی شرکت می کند، سایر نفرات در کومیته تجربه حضور در این پیکارها را ندارند با این حال در رقابت های قهرمانی آسیا و لیگ های جهانی شرکت کرده اند بنابراین تجربه لازم برای پیکارهای برون مرزی را دارند. البته مهسا افسانه در بخش کاتا هم 4 سال پیش در بازی های کشورهای اسلامی حضور داشت.

زنگنه درمورد شناخت از حریفان گفت: از بیشتر حریفان بچه ها شناخت لازم را داریم اما اصلی ترین آنها کاراته کاها مصر، ترکیه، اندونزی و کشور میزبان هستند که تا حدی با شیوه مبارزاتشان آشنا هستیم.

مربی تیم ملی کاراته بانوان با اشاره به اینکه هر 3 نفرکادر فنی، تجربه مبارزاتی خود را به بازیکنان منتقل کرده اند، گفت: امیدوارم علیرغم فرصت کمی که تا بازیهای کشورهای اسلامی در اختیار داشتیم، نتایج خوبی از این رقابتها کسب کنیم.

تیم ملی کاراته بانوان برای حضور در چهارمین دوره بازی های کشورهای اسلامی فردا عازم باکو می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز