چهارمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی؛

تنیسورهای اعزامی کشورمان مشخص شدند

۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۱۲:۵۱
کد خبر: ۵۵۶۵۰۰
تیمهای ملی تنیس کشورمان بامداد جمعه ( 22 اردیبهشت ) راهی رقابت های تنیس همبستگی کشورهای اسلامی می شوند. ‌

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در حالی چهارمین دوره رقابت های تنیس همبستگی کشورهای اسلامی از 26 اردیبهشت لغایت یکم خرداد ماه به میزبانی باکو برگزار می شود که نمایندگان کشورمان در دو بخش آقایان و بانوان در این دوره از بازیها حضور پیدا می کنند. در بخش آقایان اشکان شکوفی، حمید رضا نداف و امیر والا معدنچی و در بخش بانوان غزل پاک باطن و صدف صادق وزیری ترکیب تیم های ملی کشورمان را تشکیل می دهند.

این رقابت ها در بخش انفرادی و دو نفره برگزار می شود که در بخش انفرادی آقایان تنیسورهایی از کشورهای افغانستان، الجزایر، آذربایجان، بنین، ایران، اردن، مالزی، مالدیو، مراکش، موزامبیک، عمان، پاکستان، قطر، عربستان، ترکیه، ترکمنستان، اوگاندا و ازبکستان، در بخش دو نفره مردان، کشورهای افغانستان،الجزایر، آذربایجان، ایران، اردن،مالزی، مراکش، پاکستان، قطر، عربستان، ترکیه، ترکمنستان، اوگاندا و ازبکستان حضور دارند.

همچنین در بخش انفرادی بانوان نمایندگانی از کشورهای، آذربایجان، ایران، مالزی، مالدیو، عمان، پاکستان، عربستان، ترکیه، ترکمنستان، ازبکستان و در نهایت در بخش دو نفره بانوان کشورهای آذربایجان، ایران، مالزی، پاکستان، ترکیه، ترکمنستان و ازبکستان شرکت می کنند. تیم های ملی تنیس کشورمان بامداد جمعه ( 22 اردیبهشت ماه) تهران را به مقصد باکو ترک می کنند.

مجید شایسته و مهر افزا منوچهری به عنوان سرپرست و سعید احمدوند و فرناز فصیحی به عنوان سرمربی تیم های اعزامی به این دوره از رقابت ها را همراهی می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز