نخستین حضور دوومیدانی و جودو در بازی‌های کشورهای اسلامی

۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۱۵:۵۰
کد خبر: ۵۵۶۵۰۵
نخستین حضور دوومیدانی و جودو در بازی‌های کشورهای اسلامی
بازی های همبستگی کشورهای اسلامی درحالی از روز ۲۳ اردیبهشت برگزار می شود که تیم های ملی جانبازان و معلولان و نابینایان و کم بینایان در دو رشته دوومیدانی و جودو برای نخستین بار در این رویداد شرکت می کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در مسابقات بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی برای نخستین بار مسابقات در بخش معلولان، نابینایان و کم بینایان برگزار می شود که کاروان ایران با ترکیب ۱۳ نفر در دو رشته دو و میدانی و سه نفر در رشته جودو در این مسابقات شرکت می کند.دوومیدانی با ترکیب ۱۳ ورزشکار و ۵ مربی و در مواد دوی ۱۰۰، ۲۰۰ و ۴۰۰ متر، پرتاب وزنه و نیزه و پرش طول در بازی های کشورهای اسلامی شرکت می کند.

آرش خسروی، امیر خسروانی، وحید علی نجمی، سامان پاکباز، مسعود حیدری، عرفان حسینی، سجاد نیک پرست و حسین سعیدی از فدراسیون  نابینایان و کم بینایان و علی محمدیاری، علیرضا قلعه ناصری، جاوید احسان شکیب، مهدی مرادی و جواد دلاکه از فدراسیون جانبازان و معلولان در این رقابت ها شرکت خواهند کرد.

این مسابقات از ۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت ماه در باکوی آذربایجان برگزار می شود. این تیم از چند ماه گذشته به صورت غیرمتمرکز و در شهرستان ها تمرینات خود را برگزار کرده و درحال حاضر در ورزشگاه شهید هرندی تحت نظر مربیان تیم ملی تمرینات خود را انجام می دهد. این تیم صبح روز شنبه به باکو اعزام خواهد شد.

تیم ملی جودو نیز با ترکیب سه ورزشکار به این پیکارها اعزام می شود که در وزن ۷۳ – کیلوگرم مهدی برجلو از تهران، ۹۰ – کیلوگرم محمدعلی شنانی از خوزستان و ۱۰۰ + کیلوگرم احسان موسی نژاد از مازندران ترکیب تیم اعزامی ایران را تشکیل می دهند. سرمربیگری تیم را نیز محمدرضا حاج یوسف زاده برعهده دارد. این تیم نیز ۲۳ اردیبهشت ماه برای شرکت در بازی‌های کشورهای اسلامی عازم باکو آذربایجان خواهد شد.رقابت های تیم ملی جودو طی روزهای ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت برگزار خواهد شد و جودوکاران برابر حریفان خود قرار خواهند گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز