شماره ۳ را خواهم پوشید؛

خلیل‌زاده: به پرطرفدارترین تیم آسیا پیوستم/ از پرسپولیس به تیم ملی می‌رسم

۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۲۲:۱۷
کد خبر: ۵۵۶۶۱۲
خلیل‌زاده: به پرطرفدارترین تیم آسیا پیوستم/ از پرسپولیس به تیم ملی می‌رسم
مدافع جدید تیم پرسپولیس گفت: امیدوارم امسال بتوانم با برانکو پیشرفت کنم و به پیراهن تیم ملی برسم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شجاع خلیل‌زاده پس از انعقاد قرارداد دو ساله با باشگاه پرسپولیس، گفت: خوشحالم که به پرطرفدارترین تیم آسیا اضافه شدم و امیدوارم که امسال سال بهتری نسبت به فصل گذشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند پرسپولیس را در بازی با لخویا همراهی کند، گفت: در این مرحله امکان همراهی با پرسپولیس فراهم نیست اما از مرحله بعد می‌توانم تیمم را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کنم.

مدافع جدید پرسپولیس درباره اینکه آیا فکر می‌کند می تواند با پیشرفت در این تیم به تیم ملی برسد؟ گفت: هر بازیکنی آروزی پیشرفت و رسیدن به پیراهن تیم ملی را دارد. امیدوارم امسال بتوانم با برانکو پیشرفت کنم و به پیراهن تیم ملی برسم.

او درباره اینکه چه شماره‌ای را در این تیم به تن خواهد کرد گفت: شماره سه را به تن می‌کنم. من این شماره را پیشنهاد دادم و باشگاه هم قبول کرد.

خلیل زاده درباره اینکه آیا به جز پرسپولیس پیشنهاد دیگری از تیم‌های داخلی و خارجی داشته خاطرنشان کرد: از تیم‌های داخلی پیشنهاد داشتم اما هیچ پیشنهادی از خارج از کشور نبود.

بازیکن پرسپولیس درباره اینکه قرار بود سه، چهار سال پیش به پرسپولیس بپیوندد ولی این اتفاق دیرتر رخ داد گفت: آن موقع یک سری مسائل پیش آمد که جای من در این تیم پر شد.

او درباره اینکه آیا با حضور سیدجلال حسینی و محمد انصاری کار برای او سخت نخواهد شد گفت: کار راحت نیست. همه ما تلاش می کنیم که در ترکیب تیم قرار بگیریم. هر کسی که خوب باشد با نظر برانکو در ترکیب قرار می‌گیرد.

خلیل زاده در پایان گفت: با سپاهان برای تمدید قرارداد صحبت کرده بودم. چند سال خوب را در این تیم داشتم ولی من الان بازیکن پرسپولییس هستم و برای این تیم تلاش می‌کنم.

نظر شما