دوچرخه‌سواری در ایران متفاوت از اروپاست

استرانکار: قول مدال دادن کار جالبی نیست

۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۲۰:۱۵
کد خبر: ۵۵۶۶۷۰
استرانکار: قول مدال دادن کار جالبی نیست
پریموش استرانکار گفت: اگر دوچرخه سواران در روز مسابقه بتوانند تمام توان خود را بگذارند، نتیجه خوبی خواهیم گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پریموش استرانکار سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان، در مورد آخرین وضعیت رکابزنان ایران پیش از آغاز مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان قهرمانی آسیا بیان کرد: تیم خوبی را داریم و ورزشکاران به خوبی تمرین کرده‌اند. اگر در روز مسابقه بتوانند تمام توان خود را بگذارند، نتیجه خوبی خواهیم گرفت.

او درمورد قول کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: من دوست دارم کار درست را انجام بدهیم. به ورزشکاران مسیر درست را نشان بدهم تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم این که بخواهیم قول مدال بدهیم جالب نیست.

سرمربی اسلوونیایی تیم ملی دوچرخه‌سواری کوهستان ایران در پاسخ به این پرسش که از ابتدای حضورش در ایران چقدر توانسته بر روی رکابزنان تاثیرگذار باشد؟ تاکید کرد: زمانی که کار در ایران را شروع کردم هماهنگ شدن با رکابزنان برایم سخت بود چرا که دوچرخه‌سواری در ایران متفاوت از اروپاست. از این رو تلاش کردم کم کم اطلاعاتم را در اختیار رکابزنان بگذارم. بیش‌تر تلاش کردم جدا از عملکرد و تکنیک بر روی ذهن آن‌ها کار کنم تا بتوانند تمام توانایی خود را به نمایش بگذارند.

او درمورد حضور رکابزنان در کاپ‌های جهانی نیز گفت: این کاپ‌ها همیشه برگزار می‌شود البته رکابزنان با تیم‌های باشگاهی خود در این مسابقات حضور خواهند داشت. کاپ‌های جهانی تجربه خوبی برای آن‌ها می‌شود و در آینده می‌توانند به تیم ملی هم کمک زیادی کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز