احمدی عضو هیات رئیسه ایپس جهانی شد

۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۰۹:۱۷:۱۰
کد خبر: ۵۵۷۰۹۸
احمدی عضو هیات رئیسه ایپس جهانی شد
رئیس انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران به عضویت هیات رئیسه ایپس جهانی درآمد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عبدالحمید احمدی، رئیس انجمن ورزشی نویسان ایران و کاندیدای کشورمان در این انتخابات در همان مرحله نخست رأی‌گیری، از بین 28 کاندیدای حاضر در این رقابت، با کسب 66 رأی (78.6 درصد کل آرای ماخوذه) برای مدت 4 سال عضو هیات رئیسه ایپس جهانی شد.

این موفقیت به پشتوانه تجربه بیش از 20 سال حضور مؤثر در کنگره و هیات رئیسه ایپس و تلاش و مذاکره فشرده نمایندگان اعزامی انجمن ورزشی نویسان ایران آقایان منوچهر زندی و احمدی با نمایندگان کشورهای حاضر در کنگره جهانی بود. پیش از این، منوچهر زندی در سال 2001 به عنوان عضو هیات رئیسه و در 2005 به عنوان نایب رییس ایپس انتخاب شده بود که این عنوان تا سال 2013 ادامه داشت. در آسیا نیز در سال 2002 دکتر احمدی به عنوان عضو هیات رئیسه، از سال 2006 به عنوان نایب رئیس و از سال 2012 به عنوان دبیرکل اتحادیه ورزشی نویسان آسیا انتخاب شده بود.
 
همچنین از سال 2016 و پس از برگزاری انتخابات در کنگره آسیایی-منامه، میثم زمان آبادی، دبیرکل انجمن ورزشی نویسان ایران به عنوان نایب رئیس در هیات رئیسه انجمن ورزشی نویسان آسیا انتخاب شد. حضور تعداد قابل توجهی از همکاران فعال ما در کمیته‌های تخصصی ایپس جهانی و آسیایی از دیگر نتایج فعالیت موثر انجمن در حوزه روابط بین المللی است. انجمن ورزشی نویسان ایران با اتکا به حمایت اعضای خود و تجربیات بدست آمده در عرصه های جهانی و آسیایی یک بار دیگر توانست با کسب أکثریت آرای کنگره جهانی ورزشی نویسان، به عضویت هیات رئیسه ایپس درآید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز