حسن کریمیان در گفتگو با برنا:

نظارت فدراسیون گلف در برگزاری تورنمنت گلف ترکیش ایرلاین اتفاق خوبی است

۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۱:۵۳:۲۲
کد خبر: ۵۵۷۵۳۰
نظارت فدراسیون گلف در برگزاری تورنمنت گلف ترکیش ایرلاین اتفاق خوبی است
سرپرست تورنمنت گلف ترکیش ایرلاین گفت: این اتفاق خوبی است که رییس فدراسیون برای شرکت‌های اسپانسر همکاری خوبی انجام دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسن کریمیان، سرپرست تورنمنت گلف ترکیش ایرلاین، در گفتگو با خبرنگار برنا درباره این دوره از مسابقات گفت: این دومین تورنمنت رقابت‌های گلف ترکیش ایرلاین است که در باشگاه انقلاب برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات به شکل انفرادی است که میان 14 بازیکن در این تورنمت به رقابت می‌پردازند، افزود: نفر نخست این دوره از مسابقات به رقابت‌های جهانی ترکیه که در اواخر مهرماه برگزار می‌شود اعزام خواهد شد.

کریمیان با تاکید بر اینکه تورنمنت ترکیش ایرلاین به مدت یک روزه برگزار می‌شود، اضافه کرد: مسابقات جهانی ترکیه به مدت چهار روز برگزار می‌شود و این مسابقات به شکل آماتور برای گلفبازانی که در این رقابت‌ شرکت می‌کنند برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: سطح مسابقات دومین تورنمنت ترکیش ایرلاین بسیار خوب است و در این دوره از رقابت‌ها اعضای خانه گلف در کمپ ورزشی انقلاب به رقابت یکدیگر می‌پردازند.

سرپرست تورنمنت گلف ترکیش ایرلاین با اشاره به اینکه برای برگزاری این مسابقه فدراسیون گلف توانست همکاری بسیار خوبی داشته باشد، بیان کرد: این اتفاق خوبی است که رییس فدراسیون برای شرکت‌های اسپانسر همکاری خوبی انجام دهد تا این گونه مسابقات هر ساله برگزار شود زیرا بازیکنان با قوانین و سطح مسابقات در دنیا آشنا می‌شوند.

کریمیان در پایان درباره رقابت‌های بین المللی گلف که در چند روز اخیر به میزبانی ایران برگزار شد، گفت: نخستین مسابقات همیشه با نواقصی مواجه است اما در کل این میزبانی برای نخستین بار در یک رقابت بین‌المللی بسیار مناسب بود. وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون گلف در این راستا توانستند گام‌های موثری بردارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز