چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی؛

محمدی: تنها به مدال طلا فکر می‌کنم

۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۳:۱۹:۳۳
کد خبر: ۵۵۷۶۱۰
محمدی: تنها به مدال طلا فکر می‌کنم
کاپیتان تیم‌ملی اعزامی به چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی گفت: برای کسب مدال طلای قهرمانی این رقابت‌ها می‌جنگم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، احمد محمدی تکواندوکار وزن 87- کیلوگرم کشورمان در چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در خصوص سطح آمادگی خود به روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: با توجه به برنامه‌ریزی دقیقی که از سوی کادرفنی صورت گرفت، تمرینات منظمی را پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر از ابتدای اردو تاکنون پیشرفت چشمگیری داشتیم و در اوج آمادگی به سر می‌بریم. از لحاظ روحی و روانی نیز جلساتی که استاد عسکری برای تیم برپا کرد، ما را به خود باوری رساند و برای بهترین نتیجه در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: بازی‌های کشورهای اسلامی میدان سختی است اما ما برای خوشرنگ‌ترین مدال‌ها در این رقابت حضور پیدا می‌کنیم. تنها به مدال طلای این رقابت‌ها رضایت می‌دهم اما قول نمی‌دهم چراکه بارها دیده‌ایم نتیجه مسابقه در ثانیه‌های پایانی تغییر کرده است. این اطمینان را به کسانی که چشم انتظار نتایج ما هستند می‌دهیم که با تمام وجود بجنگیم تا زحماتی که در این مدت برای من کشیده‌اند به هدر نرود.

محمدی در رابطه با مهمترین حریفانش در این رقابت‌ها افزود: در وزن من کشور ترکیه، آذربایجان و تونس از مهمترین حریفان من به حساب می‌آیند که عناوین مهمی را در کارنامه خود دارند. با آنالیزی که صورت گرفته و تمرینات خوبی که داشتم انشاا... با دست پر به ایران باز می‌گردم.

تکواندوکار وزن 87- کیلوگرم کشورمان با اشاره به تمرینات تیم تصریح کرد: اعضای تیم جوان و با انگیزه هستند و تنها به مدالی که در ذهن خود دارند رضایت می‌دهند؛ قطعا نام حریفان روی روند مبارزات بچه‌ها تاثیری ندارد و در تورنمنت قزاقستان نشان دادیم که به نام رقیبان هیچ توجهی نداریم.

وی با اشاره به تاثیر مثبت حضور در تورنمنت قزاقستان افزود: این مسابقات، میدان خوبی بود تا تکواندوکاران خود را محک بزنند و همچنین کادر فنی متوجه شدند بازیکنان در چه سطحی قرار دارند.

کاپیتان تیم‌ملی کشورمان در پایان گفت: بچه‌ها واقعا از جان و دل مایه گذاشتند و در این اردو اشک‌ها و لبخند‌ها با هم همراه بود اما هیچ یک از تلاش دست برنداشتیم تا با بهترین نتیجه در آذربایجان بار دیگر پرچم کشورمان را با غرور به اهتزاز در آوریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز