فرشاد پیوس در گفتگو با برنا:

پرسپولیس کار لخویا را باید در تهران یکسره کند/ رسیدن به فینال لیگ قهرمانان دور از دسترس نخواهد بود

۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۵:۰۸:۰۹
کد خبر: ۵۵۷۸۴۵
پرسپولیس کار لخویا را باید در تهران یکسره کند/ رسیدن به فینال لیگ قهرمانان دور از دسترس نخواهد بود
پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس با کمک هواداران باید کار لخویا را در تهران یکسره کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فرشاد پیوس، پیشکسوت پرسپولیس، در گفتگو با خبرنگار برنا درباره بازی لخویا قطر در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در حال حاضر پرسپولیس تبدیل به یک تیم آسیایی مقتدر شده که در هر نقطه از زمین اراده کند می‌تواند حریف را زمین‌گیر کند، چون هم بازیکنان تکنیکی خوبی دارد، هم مدافعان استراتژی خوبی دارند و تیم به یک وحدت تاکتیکی مثال زدنی دست پیدا کرده است. اگر بازیکنان مانند بازی الوحده حاضر شوند، بی تردید با کمک هواداران می توانند کار لخویا را در تهران یکسره کند.

پیشکسوت فوتبال افزود: کار تمام تیم های کشورمان از جمله پرسپولیس در آسیا سخت است، چندین سال است که هیچ تیم ایرانی به فینال آسیا نرفته است، اما معتقدم پرسپولیس پس از صعود از این مرحله می‌تواند با یک برنامه‌ریزی خوب و جذب 4، 5 بازیکن به این مهم دست پیدا کند.

او درباره اینکه سرخپوشان باید در چه پست هایی بازیکن جذب کنند، اظهار داشت: من پیش از این نیز گفته ام  باید بازیکنانی بگیریم تا تیم در چند ناحیه تقویت شود. به یک گلر نیاز داریم تا بیرانوند احساس نکند رقیبی ندارد، البته پرسپولیس باید در حمله، هافبک و دفاع بازیکن بگیرد و در مجموع به پنج بازیکن خوب  وتاثیرگذار نیاز دارد.

پیوس درباره 2 خرید جدید پرسپولیس گفت: پرسپولیس تا به اینجا خریدهای بسیار خوبی را داشته است، خلیل زاده سال گذشته هم دوست داشت به جمع سرخپوشان بپیوندد اما این اتفاق رخ نداد و فکر می کنم او دوران درخشانی را در پرسپولیس پیش رو داشته باشد. درخصوص منشا هم باید بگویم من به شخصه بازی‌های این مهاجم خوب را در فصل گذشته را با دقت دیدم و این بازیکن یکی از بهترین خارجی‌های لیگ برتر ایران است و می توان گفت او یکی از بهترین خریدهای چند  سال اخیر پرسپولیس محسوب می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز