کولاکوویچ مربی با شخصیتی است

موسوی: دیر یا زود باید خداحافظی کنیم

۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۰:۳۰:۰۰
کد خبر: ۵۵۸۰۱۸
موسوی: دیر یا زود باید خداحافظی کنیم
سرعتی‌زن تیم ملی والیبال گفت: ایگور کولاکوویچ مربی با شخصیت و نظامندی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی والیبال ایران که خود را برای لیگ جهانی آماده می کند، از روز جمعه تمرینات مرحله دوم اردوی آماده سازی خود را در کشور اسلوونی آغاز کرده است.

سیدمحمد موسوی درخصوص شرایط اردو گفت: ملی پوشان در تمرینات با تمام توان حضور می یابند و تمام تلاش خود را نیز انجام می دهند. خوشبختانه مصدوم خاصی هم نداریم. همه بچه ها در حال حاضر صددرصد تمرین می کنند و دو بازی تدارکاتی نسبتا ساده با تیم ملی مونته نگرو داشتیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه امسال نوع بازی های تدارکاتی مان خیلی خوب است، گفت: تیم اسلوونی که امروز در نخستین دیدار به مصافش می رویم تیم دوم اروپاست و بازیکنان با کیفیتی در آن بازی می کنند و این مسابقه یک محل خوبی است برای تیم ایران که یک ماه در حال تمرین کردن است. این بازی محک خوبی است که نشان دهیم که نتیجه تمریناتمان چه نتیجه ای داشته است.

مدافع تیم ملی والیبال تصریح کرد: الان زود است برای نظر دادن درخصوص شرایط تیم ایران، زیرا تاکنون بیشتر بحث بدنسازی داشتیم. بعد از بازی های اسلوونی و لهستان تازه می شود در خصوص شرایط تیم ملی والیبال ایران نظر داد. چند بازیکن با تجربه از تیم ایران کم شده و این اتفاق برای خیلی از تیم های دیگر هم افتاده است. بازیکنان تاثیرگذار زیادی مثل شهرام محمودی، مهدی مهدوی و فرهاد ظریف از تیم ایران جدا شدند ولی بچه های جوان خیلی خوبی داریم که در حال تمرین هستند و نبود آن ها را جبران می کنند و بعد از مسابقات می شود گفت که شرایط تیم به چه صورت است، نسبت به گذشته بهتر شده است یا نه!

سیدمحمد موسوی درباره شرایط خودش در تیم ملی والیبال گفت: من حدود چهار پنج روز پیش یک مصدومیت عجیب داشتم که خودمم نفهمیدم که چی بود و چه اتفاق خاصی برایم افتاد. در مسافرت مچ پام درد گرفته بود و حدود چهار پنج روز نتوانستم به همراه بچه ها تمرین توپی کنم ولی روز گذشته تمریناتم را با دیگر بازیکنان آغاز کردم. هنور به شرایط بدنی ایده آل نرسیده ام ولی دو سه هفته ای زمان داریم تا آغاز مسابقات. انشالله با تمریناتی که خواهیم داشت من هم به شرایط ایده آل خودم برسم.

موسوی که در گذشته همیشه با شهرام محمودی هم اتاق بود، درباره هم اتاقی جدیدش گفت: من و شهرام حدود شش یا هفت سال با هم، هم‌اتاق بودیم. چه در تیم ملی و چه در تیم باشگاهی. محمودی یکی از دوستان خوب من در والیبال است ولی الان با عادل غلامی هم اتاق هستم و ارتباط خوبی با هم داریم. اما دل من و همه بازیکنان برای شهرام و مهدوی تنگ شده است. از روزی که سفر را آغاز کردیم همه بچه ها می گفتند که جای این دو بازیکن خیلی خالی است. به هر حال ورزش حرفه ای همین است و ما هم دیر یا زود باید خداحافظی کنیم و جایمان را به جوان تر ها بدهیم.

بازیکن تیم ملی والیبال درباره سرمربی تیم ملی گفت: ایگور کولاکوویچ مربی با شخصیت و در کارهایش بسیار نظامند است، هرچند تمرینات فشرده ای برای تیم ملی دارد. زمان تمرینات این مربی خیلی بیشتر از مربیان قبلی است. در حال حاضر نیز روزی شش ساعت یا حتی بیشتر تمرین می کنیم و امیدوارم که این تمرینات و تلاش ها موفقیت آمیز باشد.

مرحله مقدماتی سطح یک لیگ جهانی سال 2017 از 12 خردادماه آغاز می شود و به مدت سه هفته با برگزاری 54 دیدار پیگیری خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز