در ورزشگاه خیریه عمل برگزار شد؛

تمرین با نشاط سرخپوشان برای دیدار با لخویا

۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۸:۱۱:۴۳
کد خبر: ۵۵۸۴۳۴
تمرین با نشاط سرخپوشان برای دیدار با لخویا
تیم فوتبال پرسپولیس برنامه‌ های تاکتیکی و تمرینی خود را برای دیدار برابر تیم لخویا قطر عصر امروز زیر نظر کادر فنی برگزار کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سرخپوشان تمرین امروز یکشنبه را در نوبت بعدازظهر و از ساعت 17 در ورزشگاه خیریه عمل شروع کردند.تمرین پس از تشریح برنامه‌های تمرینی از سوی برانکو برای بازیکنان، آغاز شد و پس از آن مارکو به مدت 10 دقیقه سرخپوشان را به انجام تمرینات کششی، نرمشی و کار با توپ زیر نظر گرفت.

در ادامه، برانکو بازیکنان را به دو گروه تقسیم کرد که طی آن، پاسکاری، پاس در عرض و انجام کارهای تاکتیکی در دستور کار سرخپوشان قرار گرفت.هافبک‌ها و فورواردها در یک گروه و مدافعان و هافبک‌های دفاعی نیز در گروه دیگر زیر نظر کادر فنی تمرینات را پیگیری کردند.

دروازه‌بان‌ها هم کار خود را با ایگور پانادیچ انجام دادند.در ادامه، بازیکنان زیر نظر مارکو و برانکو، حرکات مختلف و دویدن‌های کوتاه و بلند، عبور از موانع و نیزه‌ها را در دستور کار داشتند.بخش بعدی تمرین شامل؛ شروع مجدد بازی از ابتدای زمین در دو گروه انجام شد و برانکو تاکید ویژه‌ای روی تمرکز بازیکنان در انجام این تمرینات داشت.

بازیکنان در این مرحله، در دو گروه به کار پرداختند. گروه اول تمرینات تاکتیکی و گروه دوم دویدن را در برنامه داشتند و پس از دقایقی، جای دو گروه عوض می‌شد.پاس‌های عمقی و شوتزنی بخش بعدی تمرین بود که بازیکنان با دقت کامل آنرا انجام دادند.

فوتبال درون تیمی در زمین بزرگ مرحله بعدی تمرین بود و بازیکنان پس از آن به مدت چهار دقیقه به دویدن پرداخته و راهی رختکن شدند.تمرین دوشنبه سرخپوشان از ساعت 17 در زمین خیریه عمل پیگیری خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز