چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی؛

تعداد مدال های کاروان ایران به ۱۷ رسید

۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۲:۵۸:۴۱
کد خبر: ۵۵۸۴۹۱
تعداد مدال های کاروان ایران به ۱۷ رسید
کاروان ورزشی اعزامی ایران به چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در روز دوم رقابت ها موفق به کسب 9 مدال (شامل 2 طلا، 3 نقره، 4 برنز) شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نمایندگان کشورمان امروز، در رشته های جودو، کاراته، ژیمناستیک و تیراندازی صاحب مدال شدند. بر این اساس، سعید ملایی جودوکار وزن منهای 81کیلوگرم، سومین طلای ایران را به نام خود سند زد.

در تیراندازی، تیم میکس 10متر بادی با ترکیب نجمه خدمتی و پوریا نوروزیان یک نقره گرفت و هانیه رستمیان هم در تپانچه 25 متر دومین نقره ای تیراندازی بود.

در کاراته سجاد گنج زاده با کسب یک مدال طلا در وزن به اضافی 84 کیلوگرم، تعداد طلاهای کاروان را به عدد 4 رساند. مهسا افسانه و ابوالفضل شهرجردی هم در کاتا و محدثه آقایی در وزن به اضافه 68 کیلوگرم 3 برنز کسب کردند.

در ژیمناستیک و در ماده 6 اسباب، تیم ایران با ترکیب هادی خناری نژاد، سعیدرضا کیخواه و سامان مدنی روی سکوی سوم رفت. در جودو نابینایان محمدعلی شنانی در وزن منهای ٩٠کیلوگرم به نقره رسید. جودی نابینایان برای نخستین بار به رشته های بازی های کشورهای اسلامی اضافه شد.

نمایندگان ایران در روز دوم رقابت ها در مجموع 9 مدال (2 طلا، ٣ نقره و 4 برنز) کسب کردند. به این ترتیب کاروان ایران در مجموع تاکنون 17 مدال شامل 4 طلا، 5 نقره و 8 برنز کسب کرده است. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز