بعد از شکست ایران مقابل اسلوونی؛

کولاکوویچ: مسابقه با نایب قهرمان اروپا تجربه خوبی برای بازیکنان جوان است

۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۰:۱۰:۴۸
کد خبر: ۵۵۸۵۸۷
کولاکوویچ: مسابقه با نایب قهرمان اروپا تجربه خوبی برای بازیکنان جوان است
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: اسلوونی نایب قهرمان اروپاست و مسابقه با این تیم برای بازیکنان جوان ایران تجربه بسیار خوبی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ایگور کولاکوویچ پس از نخستین دیدار تدارکاتی و دوستانه تیم های ملی والیبال ایران و اسلوونی گفت: این مسابقه، بازی آماده سازی خوبی برای تیم ایران بود. ملی پوشان ایران برابر نایب قهرمان اروپا بازی کردند. هر دو تیم با تمام قدرت ظاهر شدند.

وی با بیان اینکه در ست نخست سعی کردیم روی ضعف دریافت خود کار کنیم، گفت: در ادامه مسابقه به وضعیت طبیعی بازی برگشتیم و خوب بازی کردیم. این بازی برای بازیکنانی که پیش از این دچار مصدومیت بودند، تمرین خوبی شد مخصوصاً برای بازیکنانی همچون امیر غفور و موسوی که در بدو ورود به زمین تمرکز نداشتند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: تیم اسلوونی هم خوب بازی کرد. در ست آخر شروع خوبی داشتیم. اما بازیکنان نیمکت نشین ایران ریسک نکردند و برای تغییر نتیجه تلاشی نکردند. اسلوونی توانست سه بر دو پیروز شود، اما نتیجه مهم نیست چون این بازی به من و بازیکنانم نشان داد که در شرایط مشابهی که در آینده برای تیم پیش می آید، برای تغییر نتیجه چه باید کرد.

کولاکوویچ درمورد عملکرد بازیکنان جوان تیم ایران گفت: در بازی با اسلوونی فشار زیادی را در چهره آنها دیدم که دلیل آن را نمی دانم. در بازی اول جدی تر به نظر می آمدند. میلاد عبادی پور و مسعود غلامی خوب بازی کردند. لیبرو هم خوب بازی کرد. جواد معنوی‌نژاد کمی تحت فشار بود اما من به توانایی های او باور دارم. تیم ایران به تمرینات خود ادامه می دهد. معنوی‌نژاد هم با گذشت زمان بهتر خواهد شد چون هنوز جوان و کم تجربه است. امیدوارم در بازی های آتی بهتر بازی کند.

وی درمورد تیم اسلوونی گفت: اسلوونی تیم خوبی است و بازیکنانی دارد که در بهترین باشگاه های اروپا بازی می کنند. سرویس های قدرتمندی بخصوص سرویس های پرشی خوبی می زنند. ایران در سه ست اول خیلی خوب برابر آنان بازی کرد. کنترل بازی را کاملاً در دست داشتیم. اما پس از آن به برخی از بازیکنان استراحت دادم و بعد از آن اسلوونی بهتر بازی کرد و توانست بازی را به سود خود به پایان برساند.

تیم ملی ایران شب گذشته در نخستین مسابقه تدارکاتی با اسلوونی سه بر دو مغلوب این تیم شد و از ساعت 21 و 30 دقیقه امشب در دومین دیدار دوستانه مجددا به مصاف این تیم خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز