خبرگزار فضای مجازی؛

پیری و درد تکنولوژی

۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۴:۱۹:۳۵
کد خبر: ۵۵۸۸۵۸
پیری و درد تکنولوژی
آن‌ها تا زمانی که در تشکیلات هستند همه بالا دستی‌ها را بهترین می‌دانند اما وقتی دوره‌شان تمام می‌شود بهترین‌ها می شوند بدترین!

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن شبکه‌های اجتماعی همگان می توانند تفکرات و عقاید خود را بهتر از قبل به بقیه نشان دهند. حد و مرزی هم ندارد که چه بگویی و نگویی! اما بی انصافی است اگر آدم فقط و فقط منافع خودش را ببیند و همه را به طور یک طرفه قضاوت کند!

روی سخن با رئیس سابق سازمان لیگ والیبال است که یک خبرگزاری را در یک شبکه اجتماعی تاسیس کرده و آن را با قدرت می‌گرداند و به زمین و زمان هم گیر می‌دهد!

سوای انتشار مطالب کانال‌های تلگرامی آن‌هم بدون ذکر منبع، گاهی مدافع پیشکسوتانِ خاص می شود و به کمیته پیشکسوتان فدراسیون والیبال می تازد. گویی فقط همان پیشکسوت کتانی فروش که البته با نامه این و آن پیشکسوت شد، بزرگ والیبال است و حسن کرد و مسعود صالحیه و امیر حیدری و بهمن سلطانی و... پیشکسوتِ فوتبالند!

گاهی به دبیر فدراسیون که هم ملی پوش بوده و هم کار اجرایی کرده می تازد، به طوریکه اگر کسی تازه با والیبال آشنا شده باشد، این تصور برایش به وجود می‌آید که سازمان لیگ والیبال در زمان این آقا بوستان و گلستان بوده است!

روزی هم به تعدد دستیاران سرمربی ملی ایراد می‌گیرد و متاسفانه نمی‌داند که یک تیم برای موفقیت به ابزاری مانند ماساژور، پزشک و آنالیزور نیاز دارد.

این قِسم آدم‌ها که فقط به فکر منافع شخصی هستند در والیبال فراوانند. آن‌ها تا زمانی که در تشکیلات هستند همه بالا دستی ها را بهترین می دانند ولی وقتی دوره شان تمام می شود همان ها که روزی بهترین بودند می شوند بدترین!

بیایید اینگونه نباشیم که قبل از اظهارنظر، تفکر کنیم، مطلع شویم و بعد بنویسیم تا مانند این رییس سابق و نویسنده امروز، در داستان آنالیزور معروف ضایع نشویم و حنایمان بیش از پیش بی رنگ نشود!

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز