قرارداد جپاروف ۱۸ ماهه است

منصوریان: منافع پرچم کشورمان به پرچم باشگاه ارجح است/ من نمی‌خواهم اسکلت تیم را تغییر بدهم

۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۸:۰۱:۱۴
کد خبر: ۵۵۸۹۸۱
منصوریان: منافع پرچم کشورمان به پرچم باشگاه ارجح است/ من نمی‌خواهم اسکلت تیم را تغییر بدهم
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در مجموع به این نتیجه رسیدیم که منافع پرچم کشورمان به پرچم باشگاه ارجح دارد. به پیروانی گفتم برای تیم من دعا کن که از این صخره عبور کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،علیرضا منصوریان پیش از آغاز تمرین امروز استقلال درباره وضعیت تیمش اظهار داشت: ما از دربی به بعد هر 4 روز یک بار بازی کردیم و بچه‌ها باید شرایط خودشان را حفظ کنند.

وی در ادامه افزود: من برای برنامه‌ریزی‌ها بحث دارم، چون وقتی به انتها می‌رسیم، سخت است بدن بازیکنان را آماده نگه داریم. با این حال سعی کردیم آمادگی را حفظ کنیم. بازی سختی با العین داریم که کلید بازی فصل ما است و برای اینکه به رویای‌مان برسیم، باید از این مرحله گذر کنیم. برای من مهم این است که بازی رفت گل نخوریم و می‌دانیم در بازی برگشت چطور بازی کنیم. ما چند مصدوم داریم که این هم به آخر فصل باز می‌گردد. به دلیل فشرده بودن مسابقات، کاوه رضایی، رابسون و امید براهیمی مصدوم هستند، امیدوارم بازی را ببریم و هواداران را خوشحال کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه امید نورافکن در اردوی تیم جوانان گفت: من سال‌ها در تیم امید با افشین قطبی و کی‌روش بودم. خودم از این موضوع زجر می‌کشیدم، اولویت با پرچم ملی است. امید کم سن و سال است، اما شروع مسابقات با حضور او بود. یک هفته طول کشید به جمع‌بندی برسیم. تصمیم گرفتیم که نورافکن جام جهانی را تجربه کند.

وی ادامه داد: در مجموع به این نتیجه رسیدیم که منافع پرچم کشورمان به پرچم باشگاه ارجح دارد. به پیروانی گفتم برای تیم من دعا کن که از این صخره عبور کنیم.

منصوریان تاکید کرد: فرشید باقری سرحال و آماده است. نگاه ما به فرشید به نسبت نیم‌فصل عوض شده است. خود فرشید باعث این موضوع شده و فعل خواستن را صرف کرده و بازیکنان او را دوست دارند. باقری برای ما مقابل سپاهان گل دو، سه میلیاردی زد. به آن دوستانی که نگران این بودند که او پول زیادی می‌گیرد، می‌گویم که حلالش باشد. نگرانی ما امید ابراهیمی است که مصدوم است. اگر نرسد، باید با شرایط حرفه‌ای جلوتر برویم. ما ساختارمان را از 14 بازیکن به 20 بازیکن رسانده‌ایم و امیدوارم این موضوع به ما کمک کند. جابر انصاری هم به خاطر فشردگی مسابقات مصدوم شد. به سعید فتاحی می‌گویم که اگر لیگ را به خاطر تیم ملی می‌بندید، 5 درصد هم به خاطر باشگاه‌ها برنامه‌ریزی کنید. ما در 15 روز 4 بازی انجام دادیم و باید فشار تمرینات را کم یا زیاد کنیم.

وی درخصوص اینکه بازیکنان استقلال یکی پس از دیگری ازدواج می‌کنند، گفت: خدا را شکر که این اتفاق می‌افتد. اگر خدا بخواهد محسن کریمی را هم داماد می‌کنیم. می‌خواهیم کاری کنیم که در تیم‌مان مجرد نداشته باشیم!

سرمربی تیم استقلال درباره تمدید قرارداد بازیکنان این تیم برای فصل آینده، گفت: من هنوز روی صحبتم هستم. اولویت ما حفظ ستاره‌هایمان است که 11 نفر هستند. فرشید اسماعیلی و یک بازیکن دیگر که سهمیه زیر 23 سال بودند، به جمع بازیکنان بزرگسال ما اضافه می‌شوند و ما سه جای خالی در لیست‌مان خواهیم داشت. فکر نمی‌کنم برای سال آینده تغییرات‌مان بالای سه، چهار نفر باشد. من نمی‌خواهم اسکلت تیم را تغییر بدهم، چون در این صورت عملاً زمان زیادی از دست می‌دهیم و عقب می‌مانیم. ما باید فصل را با اقتدار بسیار بالایی شروع کنیم.

منصوریان در واکنش به این مسئله که در فصل نقل‌وانتقالات، هر بازیکنی ادعا می‌کند که از استقلال یا پرسپولیس پیشنهاد دارد، گفت: نه من و نه هیچ‌کدام از نزدیکانم، به هیچ بازیکنی پیغامی نداده‌ایم. ما اگر یک بازیکنی را بخواهیم، او را پیداش می‌کنیم و به باشگاه می‌آوریم تا قراردادش را امضا کند. بعد از یک دقیقه هم آن را به اطلاع مردم و هواداران می‌رسانیم. در حال حاضر نزدیک 20 بازیکن می‌گویند که من از استقلال پیشنهاد دارم. ما تا کنون به هیچ بازیکنی به طور رسمی پیغام نداده‌ایم. ما می‌خواهیم کلا سه بازیکن بخریم، آن‌وقت 20 نفر می‌گویند که می‌خواهیم به استقلال برویم!

وی درخصوص آخرین وضعیت سرور جپاروف، تصریح کرد: جپاروف با ما قرارداد 18 ماهه دارد. او مدتی در فوتبال ایران حضور دارد و با جو آن آشنا شده است. او اگر به استقلال برنگردد، برایش گران و بد تمام می‌شود. او همچنین شیطنت‌های فوتبال ایران را هم یاد گرفته است. قرارداد ما با او 18 ماهه بوده، قرارداد سه ماهه که نبستیم. من به آقای توفیقی اعلام می‌کنم که سند قرارداد او را هم از طریق سایت رسمی‌ باشگاه منتشر کند. جپاروف باید بدون هیچ شرط و شروطی به استقلال برگردد، اگر برنگردد ما هم با دیسیپلین و اصول خودمان با او برخورد خواهیم کرد.

سرمربی استقلال، با درخواست از هواداران برای حمایت از این تیم در دیدار مقابل العین امارات، یادآور شد: باید یک تشکر ویژه از هواداران‌مان داشته باشم. اگر استقلال به اینجا رسیده، حاصل حمایت و صبوری هواداران بوده است. بازی با العین، بازی معمولی نیست که ما بگوییم اگر هوادار به ورزشگاه نیاید هم خودمان می‌توانیم یک کاری انجام بدهیم. چند بازیکن‌مان را هم برای این بازی در اختیار نداریم و نگاه بچه‌های من به روی سکوهاست. همه کشورهای حوزه خلیج‌فارس از هواداران ما می‌ترسند. الان هفت، هشت روز به بازی مانده و من از هواداران خواهش می‌کنم که از همین حالا برای خرید بلیت اقدام کنند. بلیت‌ها هم از طریق اسپانسر به فروش می‌رسد. امیدوارم هواداران طوری ظاهر شوند تا اتفاقی که در بازی مقابل السد افتاد، در این بازی هم رخ بدهد که یا در 15 دقیقه اول و یا در 15 دقیقه آخر کار را تمام کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز