چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی؛

عسگری با نقره نخستین مدال وزنه برداری را به دست آمد

۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۸:۳۴:۳۵
کد خبر: ۵۵۸۹۹۱
عسگری با نقره نخستین مدال وزنه برداری را به دست آمد
در دومین روز رقابت‌های وزنه برداری امروز مجید عسگری به عنوان نخستین نماینده ایران در این رقابت‌ها در وزن ۶۹ کیلوگرم به مدال نقره رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،عسگری برای حرکت نخست یکضرب وزنه ۱۳۱ کیلوگرمی را به راحتی بالای سر برد. در حرکت دوم وزنه ۱۳۶ کیلوگرم را نیز مهار کرد و برای حرکت سوم وزنه ۱۳۹ کیلوگرم را نیز بالای سر برد تا هر سه حرکت خود در این وزن را با موفقیت انجام داده باشد. عسگری با این رکورد در حرکت یکضرب پنجم شد.

در جدول حرکت یکضرب، دانیار اسماعیلوف از ترکیه با ۱۴۸ کیلوگرم در جایگاه نخست قرار گرفت.توران احمت اوکیای از ترکیه با ۱۴۱ کیلوگرم روی پله دوم ایستاد و محمود الحمید از عربستان با ۱۴۰ کیلوگرم سوم شد.

در حرکت دوضرب مجید عسگری با ۱۷۰ کیلوگرم آغاز کرد و آن را براحتی بالای سر برد.در حرکت دوم ۱۷۷ کیلو را نیز مهار کرد تا در جدول دوضرب در جایگاه نخست بایستد. عسگری در حرکت سوم به وزنه ۱۸۵ کیلوگرم حمله کرد تا بلکه بتواند طلای مجموع را از آن خود کند اما در مهار این وزنه ناموفق بود.

در حرکت دوضرب دوستان یوکوبوف از ازبکستان با ۱۷۷ کیلو در جدول دوضرب دوم شد و تریانتو از اندونزی با ۱۷۲ کیلو در  جایگاه سوم ایستاد.

بدین ترتیب و در پایان رقابت‌های دسته ۶۹ کیلوگرم، در مجموع دسته ۶۹ کیلوگرم دانیار اسماعیلوف از ترکیه با رکورد ۳۲۳ کیلوگرم در جایگاه نخست ایستاد، مجید عسگری با رکورد ۳۱۶ کیلوگرم مدال نقره را بر گردن آویخت و دوستان یوکوبوف از ازبکستان با ۳۱۴ کیلوگرم سوم شد و مدال برنز را گرفت.

 

نظر شما