چهارمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی؛

زارعی در۷۷ دسته کیلوگرم چهارم شد

۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۴:۰۵:۵۱
کد خبر: ۵۵۹۳۸۰
زارعی در۷۷ دسته کیلوگرم  چهارم شد
رضا زارعی به عنوان چهارمی وزنه برداری بازی های کشورهای اسلامی دست یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، چهارمین روز از رقابت‌های وزنه‌برداری بازی‌های کشورهای اسلامی با برگزاری مسابقات دسته ۷۷ کیلوگرم در سالن آزال کلاب آغاز شد.در رقابت های این دسته ۱۰ وزنه‌بردار حضور داشتند و رضا زارعی وزنه‌بردار جوان ایران به مصاف حریفان خود رفت.

در حرکت یکضرب زارعی نخستین حرکت خود را با وزنه ۱۴۰ کیلوگرم آغاز کرد و آن را به راحتی بالای سر برد.زارعی در حرکت دوم وزنه ۱۴۵ کیلو را انتخاب کرد اما در مهار آن ناموفق بود. زارعی برای حرکت سوم یک کیلوگرم به این وزنه اضافه کرد اما ۱۴۶ کیلوگرم را هم انداخت تا در نهایت با همان ۱۴۰ کیلو به کار خود در حرکت یکضرب پایان دهد و با این رکورد در جدول حرکت یکضرب ششم شد.

در پایان حرکت یکضرب در جدول محمد محمود از مصر با ۱۵۸ کیلوگرم اول شد، سلیل اردوغدو از ترکیه با ۱۴۶ کیلوگرم دوم و ولکینسون پیوجی از مالزی با ۱۴۱ کیلوگرم سوم شدند.در حرکت دوضرب رضا زارعی با ۱۶۹ کیلوگرم شروع کرد و آن را به راحتی بالای سر برد اما در حرکت دوم و سوم در مهار وزنه ۱۷۵ کیلو ناموفق بود تا در نهایت با ۱۶۹ کیلوگرم و مجموع ۳۰۹ کیلوگرم به کار خود پایان داده و دستش از مدال کوتاه بماند. رضا زارعی در نهایت با مجموع ۳۰۹ کیلوگرم چهارم شد.

در جدول حرکت دوضرب محمد محمود از مصر با ۱۹۰ کیلوگرم اول شد، احمد الحسین از عراق با ۱۷۹ کیلوگرم دوم و سلیل اردوغدو با ۱۷۳ کیلوگرم سوم شدند.بدین ترتیب در پایان رقابتهای دسته ۷۷ کیلوگرم محمد محمود از مصر با مجموع 348 کیلو قهرمان شد و مدال طلا را بر گردن آویخت؛ احمد الحسین از عراق با ۳۲۰ کیلوگرم در جایگاه دوم ایستاد و نقره گرفت و سلیل اردوغدو از ترکیه با ۳۱۹ کیلوگرم سومی و مدال برنز را از آن خود کرد.

نظر شما